Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Blue Honda SMT

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 542 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Blue Honda SMT
Geplaatst door renoeius op 4-7-2005 13:51
Hits Deze gallery is 565344 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda MT (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Parelmoer blauw met zwart / 1986
Opgegeven max. vermogen 5 pk / 4 kW
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Poten [Toon slechts deze afbeelding]
Frame gecoat [Toon slechts deze afbeelding]
Frame gecoat [Toon slechts deze afbeelding]
Gecoate spulletjes [Toon slechts deze afbeelding]
Dempert [Toon slechts deze afbeelding]
Blok + uitlaat [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 68 van 93
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 91, 92, 93Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

PaterMT5 6-4-2008 11:20 Print reply

Posts: 312
Al wat meer informatie over de prestaties van de cilinder ?
 
renoeius 6-4-2008 20:27 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PaterMT5
Al wat meer informatie over de prestaties van de cilinder ?


ik heb gister nog ff gereden. moet alleen een andere sproeier in.
maar ik denk dat ik maar een grotere caburateur ga kopen :P.

maar tot nu toe maakt ie lekker toeren en trekt ie ook wel aardig weg. heb hem nog niet echt doorgetrokken. eerst maar goed inrijden voordat ie vastnaait.
 
-simon- 7-4-2008 22:08 Print reply

Posts: 8211
wat voor een renthal stuur zit erop? normale dikte of een twinwall?

 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
renoeius 7-4-2008 22:13 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
wat voor een renthal stuur zit erop? normale dikte of een twinwall?



normale dikte.
ga niet een stuur van +- 160 euro op een brommer zetten
 
-simon- 7-4-2008 22:15 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
[...]


normale dikte.
ga niet een stuur van +- 160 euro op een brommer zetten


wat kost een normale dan?
en een fattbar of immi had ook vet gestaan denk ik.

je stuur staat op die foto van je stuur trouwens niet in de midde.

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 7-4-2008 om 22:16 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
renoeius 7-4-2008 22:25 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


wat kost een normale dan?
en een fattbar of immi had ook vet gestaan denk ik.

je stuur staat op die foto van je stuur trouwens niet in de midde.

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 7-4-2008 om 22:16 uur.


scheelt een mm of 2 :P

maare, deze kost zo rond de 60 euro. Fatbar +- 100.
een immi stuur heeft erop gezeten. die was in dezelfde kleur als mijn velgen gespoten, maar dat ging helemaal bladeren. plus dat de klemmen van die tussenstang vernaggeld waren en die stang de hele tijd deed schuiven.

dit is een veel mooier/beter stuurtje
 
-simon- 7-4-2008 22:31 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
[...]


scheelt een mm of 2 :P

maare, deze kost zo rond de 60 euro. Fatbar +- 100.
een immi stuur heeft erop gezeten. die was in dezelfde kleur als mijn velgen gespoten, maar dat ging helemaal bladeren. plus dat de klemmen van die tussenstang vernaggeld waren en die stang de hele tijd deed schuiven.

dit is een veel mooier/beter stuurtje


tapered(fatbarr) stuur heb je ook voor 60 euro een goede.
maja dat is net wat je mooi vind. ik vind het zelf altijd wel mooi staan zonder zoon stangetje.

en heb je hem met de nieuwe cilinder al wat verder open gehad?

en het scheelt een mm of 6 dacht ik dik of normaal stuur. 28 of 22 mm.

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 7-4-2008 om 22:33 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
henk43 8-4-2008 10:46 Print reply

Posts: 916
legt het aan mij of is op de laatste foto van eerste pagina jouw zadel scheef afgesneden

 
Nobody said it was easy
renoeius 8-4-2008 15:44 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk43
legt het aan mij of is op de laatste foto van eerste pagina jouw zadel scheef afgesneden



komt denk ik door de ligt inval . hij is gewoon recht afgesneden.

@ Simon

voor een fatbar zou ik dan andere klemmen en raisers moeten laten frezen + klemmen voor de handkappen. een fatbar is wel heel mooi, maar vind het zo wel prima.

de cilinder heb ik nog niet verder open gehad. nog geen tijd gehad om af te stellen enzo.
 
renoeius 10-4-2008 11:03 Print reply

Posts: 6409
heb een 5-bak gevonden. nu nog ff afwachten op reactie
 
ikkejw 10-4-2008 11:07 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
heb een 5-bak gevonden. nu nog ff afwachten op reactie



je gaat me toch niet vertellen dat er nu een 4bak in zit?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
renoeius 10-4-2008 11:09 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



je gaat me toch niet vertellen dat er nu een 4bak in zit?


haha, die zit er wel in ja. een 6 bak vinden voor een redelijke prijs is moeilijk. bij een brommerzaak hier in de buurt vragen ze er 175 euro voor en op marktplaats worden ze ook niet aangeboden.
dus dan maar een 5 bak. zal ook wel lekker zijn.

Dit bericht is gewijzigd door renoeius op 10-4-2008 om 11:11 uur.
 
ikkejw 10-4-2008 11:17 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
[...]


haha, die zit er wel in ja. een 6 bak vinden voor een redelijke prijs is moeilijk. bij een brommerzaak hier in de buurt vragen ze er 175 euro voor en op marktplaats worden ze ook niet aangeboden.
dus dan maar een 5 bak. zal ook wel lekker zijn.

Dit bericht is gewijzigd door renoeius op 10-4-2008 om 11:11 uur.



ik wil der eigenlijk ook wel een 6bak in hebben

kzal hier eens op de sloop kijken wat ze daar kosten
 
Preserve nature - Always wear a helmet
renoeius 10-4-2008 11:29 Print reply

Posts: 6409
6 bak lijkt me echt heerlijk. motoimport heeft ze geloof ik wel liggen, maar dat is me te ver omm naartoe te rijden en vertrouw die tent voor geen meter.
 
ikkejw 10-4-2008 11:32 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
6 bak lijkt me echt heerlijk. motoimport heeft ze geloof ik wel liggen, maar dat is me te ver omm naartoe te rijden en vertrouw die tent voor geen meter.



100 euro zijn ze bij motoimport (5bak 50 euro )

maar daar ga ik ook geen versnellingsbakken vandaan halen, dan vraag je gewoon om missende ringetjes etc
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 10-4-2008 11:34 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



100 euro zijn ze bij motoimport (5bak 50 euro )

maar daar ga ik ook geen versnellingsbakken vandaan halen, dan vraag je gewoon om missende ringetjes etc



Heb er een 4-bak blok besteld indertijd voor mijn MT, kreeg een 5-bak die altijd perfect heeft gelopen en gestart! Als je zelf het spul gaat ophalen kan het denk ik niet zo'n kwaad.
 
ikkejw 10-4-2008 11:39 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Trax
[...]



Heb er een 4-bak blok besteld indertijd voor mijn MT, kreeg een 5-bak die altijd perfect heeft gelopen en gestart! Als je zelf het spul gaat ophalen kan het denk ik niet zo'n kwaad.



die sjaak kan beter een casino beginnen waar je random honda onderdelen kunt winnen

Dit bericht is gewijzigd door ikkejw op 10-4-2008 om 11:40 uur.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
linge-tuning 10-4-2008 20:02 Print reply

Posts: 460
hoe doet jou mt t nou in de bochten? voel je echt dat het maar een slappe bende voor is? trekt t wiel de andere kant op oid?
 
renoeius 10-4-2008 21:52 Print reply

Posts: 6409
dat valt gelukkig allemaal mee. maar ik durf hem niet echt hard de bocht in de gooien. ik viel het soms wel namelijk.

maar als ik mijn stuur los laat, begint ie heel erg te zwabberen. dus er moet er echt eentje op komen.

Dit bericht is gewijzigd door renoeius op 10-4-2008 om 21:54 uur.
 
MarTijn tzr 10-4-2008 21:54 Print reply

Posts: 6970
op welke site heb jij je velglint ook al weer besteld?
je hebt het al wel een keer gezegd, maar kan het niet terugvinde
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
renoeius 10-4-2008 22:06 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda mt tuner
op welke site heb jij je velglint ook al weer besteld?
je hebt het al wel een keer gezegd, maar kan het niet terugvinde


http://www.motorstic...oducten.php?CatID=40

ik ben weer te goed voor deze wereld
 
- Kevin - 10-4-2008 22:10 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
hoe doet jou mt t nou in de bochten? voel je echt dat het maar een slappe bende voor is? trekt t wiel de andere kant op oid?


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
dat valt gelukkig allemaal mee. maar ik durf hem niet echt hard de bocht in de gooien. ik viel het soms wel namelijk.

maar als ik mijn stuur los laat, begint ie heel erg te zwabberen. dus er moet er echt eentje op komen.

Dit bericht is gewijzigd door renoeius op 10-4-2008 om 21:54 uur.


Bij mij is de voorkant erg stabiel, ook met hogere snelheden. Ik kan haar hard de bocht ingooien, erg schuin hangen en dan hard de bocht weer uitrijden . Zonder dat het stuur of het wiel raar aan gaat voelen.

Het is zeker geen slappe bende voor en dan heb ik nog wel als enige een originele MT voorkant in verhouding met jullie MT's.


 
ikkejw 10-4-2008 22:16 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda MT8
[...]


[...]


Bij mij is de voorkant erg stabiel, ook met hogere snelheden. Ik kan haar hard de bocht ingooien, erg schuin hangen en dan hard de bocht weer uitrijden . Zonder dat het stuur of het wiel raar aan gaat voelen.

Het is zeker geen slappe bende voor en dan heb ik nog wel als enige een originele MT voorkant in verhouding met jullie MT's.



bij mij is de voorkant ook nog helemaal ori (ook ori wielas en lagers enzo), maar ik durf echt niet plat in de bocht te gaan liggen want ik heb ook nog een originele voorband

Dit bericht is gewijzigd door ikkejw op 10-4-2008 om 22:17 uur.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
renoeius 10-4-2008 22:18 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda MT8
[...]


[...]


Bij mij is de voorkant erg stabiel, ook met hogere snelheden. Ik kan haar hard de bocht ingooien, erg schuin hangen en dan hard de bocht weer uitrijden . Zonder dat het stuur of het wiel raar aan gaat voelen.

Het is zeker geen slappe bende voor en dan heb ik nog wel als enige een originele MT voorkant in verhouding met jullie MT's.




maar kijk, jij hebt een stabilisator en wij niet :P.
met mijn oude ori vork kon ik op mijn brommer staan enzo terwijl ik reed. ging kaarsrecht rechtdoor. maar dat kan ik nu beter niet doen
 
- Kevin - 10-4-2008 22:19 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
bij mij is de voorkant ook nog helemaal ori (ook ori wielas en lagers enzo), maar ik durf echt niet plat in de bocht te gaan liggen want ik heb ook nog een originele voorband

Dit bericht is gewijzigd door ikkejw op 10-4-2008 om 22:17 uur.


Hmm nouja dat is bij eigenlijk niet meer ori, geen ori wielassen voor en achter, geen ori velgen.

Michelin M45 wegbanden met veel grip.

Andere stabilisator.

Voor en achtervering wel aangepast, voor en achter is ze veel stugger dan ori.

Dus echt origineel is ze nu ook weer niet .
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 68 van 93
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 91, 92, 93Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved