Custers |
28-5-2008 17:30 |
 Posts: 4747 |
nog belangrijker. hoe zorg je ervoor dat het allemaal niet kapot gaat en werkt
|
|
Ride like the wind. |
|
renoeius |
28-5-2008 17:33 |
 Posts: 6409 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: The Wishmaster
nog belangrijker. hoe zorg je ervoor dat het allemaal niet kapot gaat en werkt
haha, zolang het er allemaal op de juiste manier in gaat en er goed mee wordt omgegaan, blijft het heel.
|
|
|
|
b0nes |
28-5-2008 17:34 |
 Posts: 2058 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: renoeius
[...]
haha, zolang het er allemaal op de juiste manier in gaat en er goed mee wordt omgegaan, blijft het heel.
en dat past gewn zoo pats boem ?
|
|
|
|
G33RT |
28-5-2008 17:35 |
Posts: 376 |
Ja, past allemaal gewoon, oude dr uit nieuwe dr in...
Niks moeilijks aan...
|
|
|
|
renoeius |
28-5-2008 17:35 |
 Posts: 6409 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: n0 name
[...]
en dat past gewn zoo pats boem ?
die 6-bak? ja, altans, dat is wel de bedoeling. het is een 6-bak voor een MT dusja.
|
|
|
|
-supermoto- |
28-5-2008 18:23 |
 Posts: 299 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: renoeius
[...]
die 6-bak? ja, altans, dat is wel de bedoeling. het is een 6-bak voor een MT dusja.
volgens mij is die van een mtx want een mt heeft standaard niet een 6 bak volgens mij.. maarja hopelijk lukt het
|
|
HM |
|
- Kevin - |
28-5-2008 18:31 |
 Posts: 8086 |
 6 bakje is binnen, het zal wel wat beter rijden dan je 4 bak. Al blijf ik trouw aan mijn 5 bak  .
Maak eens een wat hogere wheely  .
|
|
|
|
renoeius |
28-5-2008 21:14 |
 Posts: 6409 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mt sleeuwijk
[...]
volgens mij is die van een mtx want een mt heeft standaard niet een 6 bak volgens mij.. maarja hopelijk lukt het
mt8 heeft 6-bak.
@Kevin
ik kwam net weer naar beneden op die foto. ik had ze hoger, maar toen stond meneer de fotograaf niet klaar  . dus moet maar een keertje opnieuw.
vindt jij een 5-bak lekkerder dan?
|
|
|
|
renoeius |
17-6-2008 23:52 |
 Posts: 6409 |
|
|
|
|
stephan777 |
17-6-2008 23:53 |
 Posts: 7259 |
|
|
|
|
Joel_koningslust |
17-6-2008 23:54 |
 Posts: 14514 |
zupergeil, beter had je het blok uit elkaar getrokken voor wat foto's
wat heeft zon ding ook alweer? ovale zuigers, 8 kleppen per cilinder en 2 drijfstangen per zuiger toch? iig iets heel speciaals
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Royal Club |
17-6-2008 23:55 |
 Posts: 60390 |
wtf, ovale zuigers? 32kleppen?
allus mhr?
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
renoeius |
17-6-2008 23:57 |
 Posts: 6409 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
zupergeil, beter had je het blok uit elkaar getrokken voor wat foto's
wat heeft zon ding ook alweer? ovale zuigers, 8 kleppen per cilinder en 2 drijfstangen per zuiger toch? iig iets heel speciaals
jup  . honda heeft ooit ook een formule 1 blok met ovale zuiger gemaakt. een V12, maar door de ovale zuigers werd het gezien als een V24. de ovale zuiger werden geband in de formule 1 en motorrace, omdat ze gewoon veelste snel waren.
|
|
|
|
Joel_koningslust |
17-6-2008 23:57 |
 Posts: 14514 |
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
renoeius |
17-6-2008 23:58 |
 Posts: 6409 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wtf, ovale zuigers? 32kleppen?
allus mhr?
nee, allus Honda
|
|
|
|
Sypie_Honda |
17-6-2008 23:58 |
 Posts: 13830 |
motor is idd tof.
maar hij doelt opt blok, kijk maar eens wat er op de tankdop staat, V4 oval piston.
ding heeft ovale zuigerts, leuk systeempje, alleen heeft het nooit goed gewerkt.
tis gewoon een V8 met de zuigerts aan elkaar om zo maar te zeggen.
maar ze hadden die dingen toch alleen in amerika verkocht of niet ?
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
RM-sm |
17-6-2008 23:58 |
 Posts: 3908 |
|
|
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared |
|
OmafietS |
17-6-2008 23:59 |
 Posts: 7472 |
das nog eens een seatpipe
|
|
|
|
renoeius |
18-6-2008 0:01 |
 Posts: 6409 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
motor is idd tof.
maar hij doelt opt blok, kijk maar eens wat er op de tankdop staat, V4 oval piston.
ding heeft ovale zuigerts, leuk systeempje, alleen heeft het nooit goed gewerkt.
tis gewoon een V8 met de zuigerts aan elkaar om zo maar te zeggen.
maar ze hadden die dingen toch alleen in amerika verkocht of niet ?
afbeelding
hij is van een amerikaan, dus zou best kunnen.
de voorganger hiervan, de NR500, heeft gewoon mee gereden in de racerij en liep als een trein. dus het heeft wel goed gewerkt, alleen waren de ontwikkelingskosten veelste hoog en werd het in de racerij geband.
|
|
|
|
OmafietS |
18-6-2008 0:02 |
 Posts: 7472 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: renoeius
[...]
hij is van een amerikaan, dus zou best kunnen.
de voorganger hiervan, de NR500, heeft gewoon mee gereden in de racerij en liep als een trein. dus het heeft wel goed gewerkt, alleen waren de ontwikkelingskosten veelste hoog en werd het in de racerij geband.
waarom?
|
|
|
|
Sypie_Honda |
18-6-2008 0:02 |
 Posts: 13830 |
ow nja ik heb er ooit een stukje over gelezen in de kickstart.
en daar zeiden ze dat een goed getunde RG500 gewoon veel sneller was. ook omdat die 2t fietsen een stuk lichter waren.
en deze was zeer moeilijk aan te duwen bij de start.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
J_oram |
18-6-2008 16:26 |
Posts: 247 |
passen die ns1 velgen gewoon op een mt voorvork en achterbrug of moet je een speciale achterbrug hebben? ze zijn wel heel mooi  je mt is zoiezo heel mooi!
|
|
aprilia rs50 |
|
Sypie_Honda |
18-6-2008 16:31 |
 Posts: 13830 |
je moet NS1 brug en vork hebben.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
J_oram |
18-6-2008 16:34 |
Posts: 247 |
hmm balen.. achja spaken zijn ook mooi ze zijn alleen een beetje verroest
|
|
aprilia rs50 |
|
Tombrom |
18-6-2008 16:37 |
 Posts: 15925 |
zo`n nr is dus wel de mooiste motor die er is he
|
|
|
|