Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Blue Honda SMT

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 963 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Blue Honda SMT
Geplaatst door renoeius op 4-7-2005 13:51
Hits Deze gallery is 565333 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda MT (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Parelmoer blauw met zwart / 1986
Opgegeven max. vermogen 5 pk / 4 kW
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Helm [Toon slechts deze afbeelding]
Helm [Toon slechts deze afbeelding]
Helm [Toon slechts deze afbeelding]
Dash [Toon slechts deze afbeelding]
Actuele stand [Toon slechts deze afbeelding]
Actuele stand [Toon slechts deze afbeelding]
Actuele stand [Toon slechts deze afbeelding]
Brug [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 69 van 93
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 91, 92, 93Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

renoeius 10-4-2008 22:29 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda MT8
[...]


Hmm nouja dat is bij eigenlijk niet meer ori, geen ori wielassen voor en achter, geen ori velgen.

Michelin M45 wegbanden met veel grip.

Andere stabilisator.

Voor en achtervering wel aangepast, voor en achter is ze veel stugger dan ori.

Dus echt origineel is ze nu ook weer niet .


haha, bij mij is daarvan niks meer orgineel

voorvork = NS-1+ MTX bovenop de binnenveren zitten 2 moeren waardoor het allemaal wat stugger is.

wielen NS-1, geen idee wat voor een assen

maar heb wel lekkere bandjes
 
- Kevin - 11-4-2008 11:31 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
haha, bij mij is daarvan niks meer orgineel

voorvork = NS-1+ MTX bovenop de binnenveren zitten 2 moeren waardoor het allemaal wat stugger is.

wielen NS-1, geen idee wat voor een assen

maar heb wel lekkere bandjes


Hhaha ik zei: bij mij wel, maar dat valt dus eigenlijk ook wel mee, zoveel is er niet meer ori aan .

De banden zijn inderdaad wel tof.

Maar word het niet eens tijd voor een stabilisator aan de voorkant?
 
renoeius 11-4-2008 21:44 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda MT8
[...]


Hhaha ik zei: bij mij wel, maar dat valt dus eigenlijk ook wel mee, zoveel is er niet meer ori aan .

De banden zijn inderdaad wel tof.

Maar word het niet eens tijd voor een stabilisator aan de voorkant?


daar wordt het idd wel tijd voor. zal eens een keer samen met mijn pa wat verzinnen.

heb vandaag mijn brommert lekker afgesteld. moest een iets groter sproeiertje in 120 -> 125, gasnaald iets lager en hij loopt lekker . heb hem ook een paar keer open getrokken. loopt best moet ik zeggen . trekt echt heerlijk door en ook flink wat toeren.
 
linge-tuning 12-4-2008 23:50 Print reply

Posts: 460
nu nog hpi dr op
 
renoeius 13-4-2008 22:12 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
nu nog hpi dr op


ja, dat moet er ook op komen ja naast een 5-bak.
ik wil dan ook nog miss een andere uitlaat, maar weet niet welke. opmaat ga ik niet doen, want onderlangs vind ik niet mooi en ik kan het zelf niet maken.
 
Tombrom 13-4-2008 22:12 Print reply

Posts: 15925
opmaat kan ook boven he
 
Royal Club 13-4-2008 22:13 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
opmaat kan ook boven he


ja. alleen wie gaat dat voor je berekenen.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Elco 13-4-2008 22:13 Print reply
Posts: 4527
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


ja. alleen wie gaat dat voor je berekenen.



iemand die dat doet voor geld?
 
-simon- 13-4-2008 22:13 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


ja. alleen wie gaat dat voor je berekenen.


is toch zelfde berekening.
maar hij kan hem zelf niet maken.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Joel_koningslust 13-4-2008 22:14 Print reply

Posts: 14514
berekenen is hetzelfde als een onderlangse, alleen moet je iets meer spelen met het aantal conussen en de hoeken van de conussen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Royal Club 13-4-2008 22:15 Print reply

Posts: 60390
ik bedoel natuurlijk wie de vorm voor je gaat fixen.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
renoeius 13-4-2008 22:16 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
berekenen is hetzelfde als een onderlangse, alleen moet je iets meer spelen met het aantal conussen en de hoeken van de conussen


dan moet ik dat door iemand laten doen en dan zal me dan wel meer geld kosten enzo.
 
Elco 13-4-2008 22:16 Print reply
Posts: 4527
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ik bedoel natuurlijk wie de vorm voor je gaat fixen.



daar moet je iemand voor hebben die het kan uittekenen, maar daarna moet je alsnog klooien met je tailpijp en ophangingen
 
Royal Club 13-4-2008 22:17 Print reply

Posts: 60390
boel gekut dus
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
-simon- 13-4-2008 22:18 Print reply

Posts: 8211
ik heb op de maiscross wellis mt's gezien met bovenlange opmaat en dat ze de onderste bocht van een fabriekpijp gebruikte tot aan de 1e las. dan heb je maar een paar conussen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Joel_koningslust 13-4-2008 22:20 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
[...]


dan moet ik dat door iemand laten doen en dan zal me dan wel meer geld kosten enzo.


dat is opzich het probleem niet. gewoon hoeken van +/- 15 graden aanhouden en dan vooraan beginnen en conus voor conus naar achteren werken

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
TECstar 13-4-2008 22:21 Print reply

Posts: 4664
vet mooie velgen man!
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
renoeius 13-4-2008 22:39 Print reply

Posts: 6409
wat betreft de uitlaat kijk ik nog even.
zat te denken aan een gianelli pijp voor de MT, maar zou niet weten hoe die lopen.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 13-4-2008 22:40 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
wat betreft de uitlaat kijk ik nog even.
zat te denken aan een gianelli pijp voor de MT, maar zou niet weten hoe die lopen.


vrij hoogtoerig.

import en malossi nt zijn iig niet hoogtoerig genoeg om fatsoenlijk in de powerband van de gia te komen.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Joel_koningslust 13-4-2008 22:42 Print reply

Posts: 14514
je kunt de brommer ook een weekje bij ste neerzetten, die maken veel uitlaten voor brommercross dus hebben veel ervaring met bovenlangse opmaatjes
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
renoeius 13-4-2008 22:47 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


vrij hoogtoerig.

import en malossi nt zijn iig niet hoogtoerig genoeg om fatsoenlijk in de powerband van de gia te komen.


ik heb er nu een fast arrow met fluitpoorten. nu heb ik een proma, maar ik heb het idee dat ie wat inhoud op die uitlaat. daarmee komt ie trouwens ook laat op gang.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 13-4-2008 22:51 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
je kunt de brommer ook een weekje bij ste neerzetten, die maken veel uitlaten voor brommercross dus hebben veel ervaring met bovenlangse opmaatjes


beter abt pijpje laten fiksen..

cilinder tunen , binnenrotor erop , dikke carb erachter.

kun je mooi sprinten, dit ding hoeft toch niet mee te komen om een goed figuur te slaan.


Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 13-4-2008 om 22:52 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
henk43 18-4-2008 15:21 Print reply

Posts: 916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
[...]


ik heb er nu een fast arrow met fluitpoorten. nu heb ik een proma, maar ik heb het idee dat ie wat inhoud op die uitlaat. daarmee komt ie trouwens ook laat op gang.


je moet er gewoon een chrome import uitlaat op zetten, heb ik ook loopt een stuk beter als proma, ik heb laatst een malossi en een dure promapijp gekocht, maar later ff de chrome erop gezet, en dat rijdt echt perfect, je powerband is minder krachtig, maar wel langer, en je heb geen last van die dip.
 
Nobody said it was easy
johankreidlerman 18-4-2008 15:41 Print reply

Posts: 3693
lijkt best wel vet met die eerste foto's dat alles verder op zo wazig is
 
Ik wil geen geert, ik wil iets Wilders :P
renoeius 18-4-2008 15:57 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk43
[...]


je moet er gewoon een chrome import uitlaat op zetten, heb ik ook loopt een stuk beter als proma, ik heb laatst een malossi en een dure promapijp gekocht, maar later ff de chrome erop gezet, en dat rijdt echt perfect, je powerband is minder krachtig, maar wel langer, en je heb geen last van die dip.


die chrome techno zooi vind ik echt helemaal niks. staat voor geen meter op mijn brommer.
die dip van de Proma, tja, jammer dan :P. als je hem goed doorschakeld in zijn powerband, heb je er geen last meer van .

als ik echt een keer geld genoeg heb, ga ik hem motorisch goed aanpakken. opmaatpijp, hpi etc. maar dat zal er nog ff niet in zitten.

@johankreidlerman
vind het zelf ook zo vet . dat is het voordeel van een spiegelreflex camera met zoomlens .
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 69 van 93
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 91, 92, 93Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved