Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - CRF450

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1004 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery CRF450
Geplaatst door Jelmer MX op 29-11-2008 16:02
Hits Deze gallery is 84970 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CRF 450F (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar White / 2003
Opgegeven max. vermogen 55 pk / 40 kW
Opgegeven max. snelheid 170 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
0 [Toon slechts deze afbeelding]
1 [Toon slechts deze afbeelding]
2 [Toon slechts deze afbeelding]
3 [Toon slechts deze afbeelding]
4 [Toon slechts deze afbeelding]
5 [Toon slechts deze afbeelding]
6 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 64 van 84
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 82, 83, 84Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Jelmer MX 30-1-2010 19:20 Print reply

Posts: 13514
Ja, je kan het wel doen zonder veer te veranderen. Maar dat werkt allemaal langzamer/slechter.
Dit is de juiste manier.

En de titanium veer weegt 1/3 van wat een stalen veer weegt.
 
Sypie_Honda 30-1-2010 19:24 Print reply

Posts: 13830
laten afveren lijkt mij een goede investering, is vaak wel duur maar volgens mij doet het erg veel in de rij eigenschappen!

waar laat je hem afveren?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Jelmer MX 30-1-2010 19:26 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
laten afveren lijkt mij een goede investering, is vaak wel duur maar volgens mij doet het erg veel in de rij eigenschappen!

waar laat je hem afveren?

Ik laat het bij Martijn aka Tinus 2takt doen.
http://www.supermota...ge=martijn-westerhof

Hij doet het voor nette prijzen en weet er meer van dan de meeste monteurs. En hij doet het puur voor de hobby.

En met de juiste vering kan je veel harder rijden, zo werd ik de laatste keer op het circuit beperkt omdat mijn vering niet goed was. Aangezien mijn voorvork begon te hokken.
 
maxisport 30-1-2010 20:13 Print reply

Posts: 4206
aha, bij mn team maat dus
 
Jelmer MX 31-1-2010 17:58 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
aha, bij mn team maat dus

Jup.
 
Royal Club 31-1-2010 18:02 Print reply

Posts: 60390
heb je iets gemerkt van dat je nu 2kleine dempers hebt tov 1 normale? op wat voor manier dan ook? (herrie?)
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Jelmer MX 31-1-2010 18:04 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
heb je iets gemerkt van dat je nu 2kleine dempers hebt tov 1 normale? op wat voor manier dan ook? (herrie?)

Nope, maar heb er nog niet echt mee kunnen rijden.

Maar in theorie zou je iets meer koppel en minder eind vermogen moeten hebben
 
Royal Club 31-1-2010 18:13 Print reply

Posts: 60390
interessant.

en hoe kan je dat omdraaien? meer topvermogen en minder koppel? (vanuit enkele demper)
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
RoykeV 1-2-2010 19:10 Print reply

Posts: 894
op gewicht zetten kan je zelf ook
als je maar de juiste waardes hebt...

gister Robin z'n TL afgesteld
of iig een goede basis,
eerst maar eens rijden met het ding, dan verder kijken hoe of wat
 
Yamaha R1 & Volkswagen Polo
Coole 1-2-2010 19:21 Print reply

Posts: 423
Hey!

Mooie motor! Maar heb je er eigenlijk ook een koplamp op?
 
Bovenstaand bericht is mede mogelijk gemaakt door jou
Jelmer MX 2-2-2010 0:22 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RoykeV
op gewicht zetten kan je zelf ook
als je maar de juiste waardes hebt...

gister Robin z'n TL afgesteld
of iig een goede basis,
eerst maar eens rijden met het ding, dan verder kijken hoe of wat

Het wordt nu gewoon professioneel aangepakt.

Vergeet niet dat op straat de vering veel minder een rol speelt dan circuit.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Coole
Hey!

Mooie motor! Maar heb je er eigenlijk ook een koplamp op?

Ja, zie je hem niet?
 
Joel_koningslust 2-2-2010 0:24 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
interessant.

en hoe kan je dat omdraaien? meer topvermogen en minder koppel? (vanuit enkele demper)


open demper met grote doorlaat
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
RoykeV 3-2-2010 20:05 Print reply

Posts: 894
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
[...]

Het wordt nu gewoon professioneel aangepakt.

Vergeet niet dat op straat de vering veel minder een rol speelt dan circuit.



ik rijd ook circuit lieverd
 
Yamaha R1 & Volkswagen Polo
Jelmer MX 10-2-2010 21:35 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RoykeV
[...]


ik rijd ook circuit lieverd

Ja, maar geen sm (K)
 
Makrolon 10-2-2010 22:27 Print reply

Posts: 6733
En niet half zo goed als jelmer natuurlijk
 
KTM 525 EXC Supermoto
Jelmer MX 12-2-2010 18:52 Print reply

Posts: 13514
En zo is het maar net.
 
RoykeV 12-2-2010 19:43 Print reply

Posts: 894
dus omdat je met een sm op circuit rijd, zou je je vering niet zelf kunnen afstellen?

 
Yamaha R1 & Volkswagen Polo
Jelmer MX 12-2-2010 19:47 Print reply

Posts: 13514
op de goede manier niet..

Door die olie die jij erin gegooid had, bij de crf, hobbelde die heel hard op het circuit
 
RoykeV 12-2-2010 21:06 Print reply

Posts: 894
tis een 1 cil jonge, die hobbelen altijd

heb overigens de vorkolie nooit ververst,


achteraf....
heb maar 3500km met het ding gereden
 
Yamaha R1 & Volkswagen Polo
Jelmer MX 12-2-2010 21:16 Print reply

Posts: 13514
Je zei toen toch dat vering was afgesteld :p..

en 1 cil boekt je eruit kut
 
Convergence 12-2-2010 21:31 Print reply

Posts: 2192
Met witte achterkappen was die wel mooier
 
Project 2010 zie project Snowhite
-simon- 12-2-2010 21:32 Print reply

Posts: 8211
ga je nou ook wedstrijden rijden?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Jelmer MX 12-2-2010 21:33 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
ga je nou ook wedstrijden rijden?

Nog niet, kost teveel.
 
-simon- 12-2-2010 21:35 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
[...]

Nog niet, kost teveel.


en dat trainen zijn daar veel mogelijkheden voor in nederland? want ik wil ook een keer een motor kopen en dan lijkt sm me ook wel een leuk alternatief voor crossen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Jelmer MX 12-2-2010 21:36 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


en dat trainen zijn daar veel mogelijkheden voor in nederland? want ik wil ook een keer een motor kopen en dan lijkt sm me ook wel een leuk alternatief voor crossen.

Ja, meer dan het circuit rijden zelf.

De motor-forum club (Gelderse Supermoto's) organiseert ongeveer 5 x per jaar een circuit dag, dit kost je +/- 50 euro. En dan kan je rijden van 10 tot 6 aan 1 stuk door.(geen sessies dus)

En als je nog sm wielen zoekt, pm.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 64 van 84
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 82, 83, 84Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved