Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda MT5 SuperMotard LC

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 864 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda MT5 SuperMotard LC
Geplaatst door linge-tuning op 7-2-2008 13:56
Hits Deze gallery is 63197 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Er is nog geen voertuig aan deze gallery gekoppeld.

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Amen [Toon slechts deze afbeelding]
pret-pakket [Toon slechts deze afbeelding]
HPI 2003 + DPR opmaat [Toon slechts deze afbeelding]
Pro-x CR80 koppeling [Toon slechts deze afbeelding]
Blokje [Toon slechts deze afbeelding]
Stuurklem gefreesd op school [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 2 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 33, 34, 35Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

S1lv3r 7-2-2008 23:13 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



stel je niet zo aan mietje....


vind de verhoudingen niet uitkomen en SM zuigt


véél liever dit dan een senda, thats for sure :p
 
- Kevin - 7-2-2008 23:22 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: OmafietS
Ja maar net zo goed als schijfremmen? Dat denk neit hoor.. komt in de buurt, maar toch niet helemaal


Lees me post nog eens, vooral de zin: bijna net zo goed als een schijfrem :P. Slimmie!

@ linge-tuning

Wel jammer dat dit een dagelijks gebruik blok wordt en hij begrenst wordt op topsnelheid. Ik zou ook nog een ander NSR / MBX blok aangeschaffen en dit blok voor meetings en zondagen houden. Maar het blijft wel een leuk blok, je SOBW nsr blok.

Ben benieuwd naar het geluid en een filmpje van een stukje rijden .
 
driver004 7-2-2008 23:23 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda MT8
[...]


Lees me post nog eens, vooral de zin: bijna net zo goed als een schijfrem :P. Slimmie!

@ linge-tuning

Wel jammer dat dit een dagelijks gebruik blok wordt en hij begrenst wordt op topsnelheid. Ik zou ook nog een ander NSR / MBX blok aangeschaffen en dit blok voor meetings en zondagen houden. Maar het blijft wel een leuk blok, je SOBW nsr blok.

Ben benieuwd naar het geluid en een filmpje van een stukje rijden .


doet die volges mij ook

dit blokie gebruikt die voor sm wedstrijden oid sbow?

zoiets las ik teminsten op SF
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
OmafietS 7-2-2008 23:56 Print reply

Posts: 7472
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda MT8
[...]


Lees me post nog eens, vooral de zin: bijna net zo goed als een schijfrem :P. Slimmie!

@ linge-tuning

Wel jammer dat dit een dagelijks gebruik blok wordt en hij begrenst wordt op topsnelheid. Ik zou ook nog een ander NSR / MBX blok aangeschaffen en dit blok voor meetings en zondagen houden. Maar het blijft wel een leuk blok, je SOBW nsr blok.

Ben benieuwd naar het geluid en een filmpje van een stukje rijden .

wat doe je dan ontzettend tof
 
linge-tuning 8-2-2008 7:38 Print reply

Posts: 460
Heee bedankt voor de reacties allemaal.

Ik ben zelf monteur bij een honda crossmotorwinkel, dus ik kan kan alles voor een aardig prijsje daar halen (zuigers, lagers, olie etc...). Dus onderhoud en de onderdelen is geen enkel probleem.

Alleen denk ik wel dat het toch wat harder als 85 gaat lopen, anders ben ik steeds zo door mn versnellingen heen.

Ik hou dit blok er gewoon onder, heb t nu al gekocht. Ging mij dr meer om dat ik ff snel een kant en klaar en snel blokje had. Ik had namelijk al heel veel tijd in mijn AC blok gestoken, carters getuned en geglasparelstraald, 3 cilinders lopen tunen, cr80 membraam pas gemaakt (op eurocilindro) etc... Maar toen ik merkte dat het krukaslagerholte uitgesleten was, en ik niet veel mensen hier in de buurt ken die lagerholte uit kunnen kotteren en ombussen, en ook goed, dacht ik dat word het maar LC, naait ie ook minder snel vast.

Gelukkig had een goede kennis nog een blok liggen waar die vroeger mee reed. Is 2 jaar geleden volledig gereviseerd en heeft naderhand alleen 1 x de testbank gezien en voorderest in de kast gelegen.

Over de trommelremmen; ik vind het prima remmen, hard zat, en ik heb geen zin om nog meer dingen pas te maken, en zeker niet nu ik nieuwe wielen heb twv ¤550...

mvg, Corné
 
linge-tuning 8-2-2008 7:39 Print reply

Posts: 460
Oja, zaterdag gaat de tank en het kontje naar de autospuiter voor een honda rood laagje
 
HONDA MTX-TREME 8-2-2008 15:34 Print reply

Posts: 1486
Ziet er netjes/mooi uit, en dat zeg ik niet vaak tegen een mt.

Ander voorspatbord/voorkapje zou hem niet misstaan alsnog krijg je een hot!
 
derbi-tuner 8-2-2008 20:21 Print reply

Posts: 2605
zl vet worden, zal misschien misschien mijn favoriete mt5 worden :P
 
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid
nsrracer 8-2-2008 20:25 Print reply

Posts: 8625
hele dikke not

verhoudingen kloppen gewoonweg niet
en wat een godschruwelijk lelijke demper
 
linge-tuning 8-2-2008 23:00 Print reply

Posts: 460
Dit is een lichtgewicht full carbon demper, als je wat meer posts gelezen had, had je gelezen dat er een andere nieuwe opmaat komt, en deze dus NIET gebruikt wordt.
 
Menu2t 8-2-2008 23:11 Print reply

Posts: 2815
ik moet zeggen. ziet er goed uit! je plannen zijn ook super! ik vind alleen de achterbrug wat lang inverhouding met het kontje. mischien dat je hier nog iets aan gaat veranderen? verder wacht ik met stemmen totdat hij af is, het lijkt een hotje te worden
 
NSR Supersprint special!
Gary - Forum en Gallery Moderator 10-2-2008 13:43 Print reply

Posts: 12846
Velgjes + banden zijn super tof. Maar verder
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
- Kevin - 10-2-2008 13:45 Print reply

Posts: 8086


Bandjes zijn wel lief.

Vind alleen wat betreft de brommer de verhouding wat in onbalans, verder ziet het allemaal wel tof uit.
 
-simon- 10-2-2008 13:49 Print reply

Posts: 8211
leuk idee en goed uitgewerkt alleen denk ik dat iets van blok beugels net als je wellis op mb ziet de leegte voor het blok wat opvullen
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Menu2t 10-2-2008 14:03 Print reply

Posts: 2815
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
leuk idee en goed uitgewerkt alleen denk ik dat iets van blok beugels net als je wellis op mb ziet de leegte voor het blok wat opvullen



wat denk je van een radiateur? leegte word echt wel opgevuld hoor maar wat weet ik veel wie ook al zei verhoudingen zijn beetje uit balans
 
NSR Supersprint special!
TSX-Rider 10-2-2008 14:04 Print reply

Posts: 550
hoe heb je dat gedaan met die velgen? gewoon losse velgen gekocht en je oude naaf, en dan opnieuw spaken met opmaat spaken ofzo? Is dat moeilijk om te doen? en weet iemand of ik dat voor mijn tsx ook kan?
 
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/3045/1/last
linge-tuning 10-2-2008 14:04 Print reply

Posts: 460
Daar komt nog een radiateur en slangen dus die ruimte gaat wel aardig opgevuld worden bedankt voor je reactie
 
-simon- 10-2-2008 14:08 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
Daar komt nog een radiateur en slangen dus die ruimte gaat wel aardig opgevuld worden bedankt voor je reactie


oja tuurlijk niet aangedacht.
en wordt de nieuwe opmaat onder of bovenlangs?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
timmeeah 10-2-2008 14:13 Print reply
Posts: 86
was hem al op scooterforum aant volgen echt vet ding
hot dus
 
renoeius 10-2-2008 14:17 Print reply

Posts: 6409
moet zeker een mtx vork o.i.d. in, want deze is in vergelijking met de achterbrug echt te klein. kort spatbordje erop, handkapjes en dan zal ie er wel netjes uitzien
 
linge-tuning 10-2-2008 14:21 Print reply

Posts: 460
@ tsx rider: het zijn derbi velgen en mt naven die ik naar Haan Wheels in Schijndel heb opgestuurd (maken opmaat rvs spaken en spaken wielen, 25 jaar ervaring, bekend over de hele wereld) koste mij 180 euro (alleen de spaken dus, het setje velgen 160 euro 2ehands. Alleen ik heb echt veel moeten aanpassen voor die wielen:
achter:
-CR125 achterbrug, afgefreest, bus gedraaid, nieuwe lagers erin, twinshock gelast
-busjes links en rechts gedraaid
-CR125 remklauwbracket gemodificeerd tot trommelrem bracket, zodat met kettingspannen de trommel ook mee gaat (normaal word dat met een stang geregeld)

voor:
-omdat stabilisator niet meer vast gezet kon worden met de boutjes omdat de band/velg daar zit op die hoogte (17inch) is er een stuk van dat lipje aan de voorvork afgehaalt (die je trommel op zn plek houd) zodat het wiel iets hoger de voorvork in getilt kan worden, dan snel de boutjes van stabilisator erin, en dan wiel weer naar beneden en vast draaien met de as.
 
antonhonda 10-2-2008 14:21 Print reply

Posts: 3616
neutraal

is niet echt super mooi ofzo orgi uiterlijk vind ik mooier
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
linge-tuning 10-2-2008 14:23 Print reply

Posts: 460
handkapjes komen volgende week binnen, en supermotard voorspatbord moet ik nog ff kijken wat het mooist staat.

mijn eerste streven is nu dit ding gewoon klaar en rijdend te hebben dan ga ik verder werken aan voorspatbord, achterlicht etc.
 
linge-tuning 10-2-2008 18:00 Print reply

Posts: 460
net naar de spuiter geweest, hij had alles al geplamuurd, morgen gaat de grondlaag erover en dinsdag rood
 
vroembroem 10-2-2008 18:25 Print reply
Posts: 617
tof ding man maar dat mt vorkje is echt veel te dun man.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 33, 34, 35Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved