Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda MT5 SuperMotard LC

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1056 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda MT5 SuperMotard LC
Geplaatst door linge-tuning op 7-2-2008 13:56
Hits Deze gallery is 63278 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Er is nog geen voertuig aan deze gallery gekoppeld.

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Amen [Toon slechts deze afbeelding]
pret-pakket [Toon slechts deze afbeelding]
HPI 2003 + DPR opmaat [Toon slechts deze afbeelding]
Pro-x CR80 koppeling [Toon slechts deze afbeelding]
Blokje [Toon slechts deze afbeelding]
Stuurklem gefreesd op school [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 18 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 33, 34, 35Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

linge-tuning 21-4-2008 17:20 Print reply

Posts: 460
bedankt voor de reacties!

@ G33RT: Ik laat 'm zeker zo

Misschien dat er andere (sterkere) schokbrekers op komen want ik denk dat deze imitatie dinger bekant afbreken als je echt serieuze hoge sprongen maakt.
 
b0nes 21-4-2008 17:23 Print reply

Posts: 2058
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
bedankt voor de reacties!

@ G33RT: Ik laat 'm zeker zo

Misschien dat er andere (sterkere) schokbrekers op komen want ik denk dat deze imitatie dinger bekant afbreken als je echt serieuze hoge sprongen maakt.

niet zoo ruig joh

hierop moet je zuining zijn is egt wel lijp. vind je geen 2e van
 
Mathijs MT5 21-4-2008 17:30 Print reply

Posts: 734
Echt vette MT

keiharde HOT

SM ownt gewoon alles
 
50cc crosser 21-4-2008 17:32 Print reply

Posts: 1866
foto van je dpr pijp van de andere kant??
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
henk43 21-4-2008 17:44 Print reply

Posts: 916
heb je die proma toevalig nog over?

en wat voor blok zat erop dat je hem kocht?
 
Nobody said it was easy
linge-tuning 22-4-2008 16:21 Print reply

Posts: 460
@ no name: hehe maar hij moet ook wel tegen een stootje kunnen he, en de schokbrekers liggen wel aardig schuin tov standaard mt5 dus is ook zwakker punt.

@ Matthijs mt5: dankje!

@ 50cc crosser: maak ik nog wel n keer

@ henk43: proma pijp heb ik 2 weken geleden verkocht, blok wat erop zat toen ik de mt5 kocht was gewoon origineel mt5 blok zoals te zien is op de bovenste foto in de gallery
 
geert-nsr 22-4-2008 17:13 Print reply

Posts: 6438
lekker twinshock laten is mooi zo.
alleen paar mooie gasveren erop.

Heb zelf ook zo'n sobw 50cc cilinder op mn nsr gehad.
met alleen een metrakit uitlaatje liep dit al bruut. 115 kmph was makkelijk te halen. maar helaas mn onsteking begaf het al snel.
nu heeft thomas hier van het forum die cilinder van mij gekocht.

tof ding hot!
 
linge-tuning 22-4-2008 22:02 Print reply

Posts: 460
Zag m zo zielig in de schuur staan

maar ff sproeier 120 erin gedaan

toen stukje gereden

toen nog een stukje geblaast, uitlaatje verkleurd goed!

De hpi die op 2mm staat :X moet op 3,2mm eigelijk

nog ff posen






met me helmpie


Er komt wel een hoger stuur op (Renthal stuur voor CR85)
 
Sypie_Honda 22-4-2008 22:04 Print reply

Posts: 13830
die eerste bocht van die pijp is zeker gewoon een las bocht of niet ?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
LEGOMAN 22-4-2008 22:04 Print reply

Posts: 1428
super vet ding man! ga je je tank nou nog wel rood spuiten? (zal misschien wel in andere post staan maarja:P)
 
honda power of dreams, all other...dream of that power
Joel_koningslust 22-4-2008 22:07 Print reply

Posts: 14514
doe aub je kenteken normaal, zo lijk je wel een scoetoesjonnie
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Royal Club 22-4-2008 22:07 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
doe aub je kenteken normaal, zo lijk je wel een scoetoesjonnie


+1
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
b0nes 22-4-2008 22:07 Print reply

Posts: 2058
idd tank dat kleurtje van de rest en je zij kappen ?

voor de rest zeker egt super ziek !
 
henk43 22-4-2008 22:16 Print reply

Posts: 916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning

@ henk43: proma pijp heb ik 2 weken geleden verkocht, blok wat erop zat toen ik de mt5 kocht was gewoon origineel mt5 blok zoals te zien is op de bovenste foto in de gallery


hoeveel versnellingen heeft dat originele blok?

EDIT: en maak je tankje weer rood, en dan die witte zijkappen, dat staat super vet.

Dit bericht is gewijzigd door henk43 op 22-4-2008 om 22:18 uur.
 
Nobody said it was easy
Joel_koningslust 22-4-2008 22:18 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk43
[...]


hoeveel versnellingen heeft dat originele blok?


4, gewoon ori mt zegtie toch
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Frysk 22-4-2008 22:25 Print reply

Posts: 34930
je achterveren staan gevaarlijk scheef ik denk als je geregeld drempels pakt dat je veren dan breken.
 
giggitybyte
Bonomel 22-4-2008 22:47 Print reply

Posts: 1363
ik vind dat je mooi werk levert
dikke hot!
 
BMW
linge-tuning 23-4-2008 7:49 Print reply

Posts: 460
@ sypie: jep hele kleine conusjes, DPR is echt een vakman!

@ LEGOMAN: Tank wordt jammergenoeg niet gespoten omdat deze benzine "zweet" net als alle andere kunststof tanks.......

@ Joel: is tijdelijk, moet nog kenteken ophanging fiksen

@ n0 name : dankje

@ Henk43: 4 versnellingen, maar ligt uit elkaar he, carters zijn gepareld en ik heb nog 3 complete 4-bakken liggen en een mbx 6 bak

@ Frysk: Ja daar ben ik zelf ook een beetje bang voor, daarom komen er sterkere schokbrekers

@ bonomel: Dankje!
 
linge-tuning 23-4-2008 18:32 Print reply

Posts: 460
Vandaag ff het uitlaatje laten verlassen, deze was namelijk gemaakt voor Honda rs125 frame (zon racer, maar dan met 50cc nsr blok, expi-klasse).
Ziet er netjes uit, en dit betekent dat nu de rechtervoetsteun en achterremsysteem gemonteerd kan worden





De uitlaat wordt helemaal gepolijst, en dan laat ik m weer blauw worden door de hitte, evt nog wat olie erop zodat ie ook nog bruin word...
 
G33RT 23-4-2008 18:35 Print reply
Posts: 376
Ik zou de uitlaat niet polijsten, dat haalt het derbi gevoel weer te veel naar boven. Gewoon beetje schoonmaken en een keertje goed met de brander overheen gaan, dan verkleurt i heel mooi.
En daarna goed in de olie ja....
 
linge-tuning 23-4-2008 18:36 Print reply

Posts: 460
nou ik wil m gepolijst omdat de vorige eigenaar ervan met de splijptol met harde schijf de roest eraf heeft gehaald, en ik wil al die putjes eruit geschuurd hebben. Brander heb ik niet nodig, pijp wordt door het vermogen/dunne tailpipe uit zichzelf helemaal blauw. Het gaat mij erom dat het oppervlakte gewoon glad is

 
Royal Club 23-4-2008 18:38 Print reply

Posts: 60390
dit is veel toffer





Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 23-4-2008 om 18:39 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
linge-tuning 23-4-2008 18:50 Print reply

Posts: 460
das toch geen porum man
 
b0nes 23-4-2008 18:51 Print reply

Posts: 2058
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
dit is veel toffer

afbeelding

afbeelding

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 23-4-2008 om 18:39 uur.


beetje onregelmatig verkleurd
 
Erik 39 23-4-2008 18:52 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
das toch geen porum man

Idd, gewoon polijsten.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 18 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 33, 34, 35Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved