linge-tuning |
20-4-2008 19:39 |
 Posts: 460 |
update @ vorige pagina
Dit bericht is gewijzigd door linge-tuning op 20-4-2008 om 20:37 uur.
|
|
|
|
Sypie_Honda |
20-4-2008 20:53 |
 Posts: 13830 |
waarom heb je allemaal van die gaatjes in je rotor geboord ?
enne je moet ff beide moertjes bovenaan je kabel nippel doen, dan breekt hij niet nogmaals af
maare je had het over 130 was dat met die GE2 ?
Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 20-4-2008 om 20:54 uur.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
linge-tuning |
20-4-2008 21:03 |
 Posts: 460 |
gaatjes zaten er al in toen ik m kocht, zal wel voor de balans zijn oid.
Ik heb het nog niet gereden, maar ik was dus op mn erf aan t rijden en toen brak dat voorrem ding af, en gelukkig niet als tie helemaal klaar is met 130km/h op de openbare weg. En ja dat haalt ie
|
|
|
|
Sypie_Honda |
20-4-2008 21:16 |
 Posts: 13830 |
oow ja psies
wel een mooie snelheid 130, maar is er dan nog wel normaal mee te rijden ?
want 130 rijden met een 50cctje is wel te doen, alleen krijg je dan niet gauw een powerband van 1 k ofzo? en om de 15 uren een nieuwe zuigert
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
linge-tuning |
20-4-2008 21:26 |
 Posts: 460 |
powerband is aardig breed, maar alsnog: t is maar half afgesteld he...
blok ging met 20mm keihin (rondschuif) en veel betere afstelling ongeveer 150km/h op t circuit...
binnenkort maar eens banken denks
|
|
|
|
Sypie_Honda |
20-4-2008 21:27 |
 Posts: 13830 |
ben toch zeer benieuwd hoe ze er dan zoveel snelheid uit gekregen hebben
100 met een 167 cilinder leek mij wel aardig de max
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Royal Club |
20-4-2008 21:29 |
 Posts: 60390 |
167? das toch ori 50?
of belgse ori 50?
en daarmee 150?
voor hoeveel heb je die onzin gekocht?
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
linge-tuning |
20-4-2008 21:29 |
 Posts: 460 |
met 167 halen ze 13 pk ongeveer en een snelheid van 135km/h, die sobw gasten zijn zo gek nog niet!
|
|
|
|
linge-tuning |
20-4-2008 21:30 |
|
Mike-MTX |
20-4-2008 21:31 |
 Posts: 943 |
Ik vind m netzo vett !!
haha echt mooi man 
wat voorn achterburg heb je dr in ?
wast moeilijk dr in zetten ?
|
|
|
|
linge-tuning |
20-4-2008 21:31 |
 Posts: 460 |
honda CR125 achterbrug (1991 model), was heeel veel werk
|
|
|
|
Sypie_Honda |
20-4-2008 21:32 |
 Posts: 13830 |
idd die lui gaan wel wat verder als een MHR cilindertje monteren
maare vind het mooi om te zien hoe het sommigen lukt.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Mike-MTX |
20-4-2008 21:33 |
 Posts: 943 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
honda CR125 achterbrug (1991 model), was heeel veel werk
wha okee , shit
k wil het ook graag gaan doen , heb je nog tips ?
|
|
|
|
Royal Club |
20-4-2008 21:34 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
[...]
167 is ori belgisch, luchtgekoeld ik heb nsr blok watergekoeld met een GE2 cilinder. En dat is verre van onzin...
uitdraai!
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
ktmstyled |
20-4-2008 21:40 |
Posts: 1806 |
hee zeer mooi ding hoor en zou als k jou was tog egt op zoek gaan naar een gt4 cilinder dat gaat nog ff iets beter dan een ge2
|
|
going sideways! |
|
Royal Club |
20-4-2008 21:41 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
hee zeer mooi ding hoor en zou als k jou was tog egt op zoek gaan naar een gt4 cilinder dat gaat nog ff iets beter dan een ge2
ja, mag je weer opnieuw beginnen met afstellen
andere pijp.
andere carb afstelling
andere ontstekings tijdstip
etc
niet doen dus
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
linge-tuning |
20-4-2008 21:43 |
 Posts: 460 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
uitdraai!
ik ga zijn uitdraaien hier niet publiceren, als ik zelf gebankt heb, post ik mijn eigen uitdraai, dus niet met een HM167 AC, maar met een GE2 LC
|
|
|
|
linge-tuning |
20-4-2008 21:44 |
 Posts: 460 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
hee zeer mooi ding hoor en zou als k jou was tog egt op zoek gaan naar een gt4 cilinder dat gaat nog ff iets beter dan een ge2
ehm deze cilinder is zegmaar max tuned + NL kampioenschap mee gehaald
waarom een andere cilinder als deze perfect loopt, zgan is en goed hard gaat?
|
|
|
|
ikkejw |
20-4-2008 22:04 |
 Posts: 9886 |
waarom niet gewoon 80+ cc als zo hard wilt?
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
LEGOMAN |
20-4-2008 22:14 |
 Posts: 1428 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
waarom niet gewoon 80+ cc als zo hard wilt?
zeker geen sobw regelement ofzo?
|
|
honda power of dreams, all other...dream of that power |
|
linge-tuning |
21-4-2008 15:07 |
 Posts: 460 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
waarom niet gewoon 80+ cc als zo hard wilt?
waarom meteen dan geen cr500 blok eronder dan met 75 pk
Ik vindt 50cc gewoon mooi en vooral als je 70cc en 80cc senda's op school enzo er mee uit boekt. Als ik meer cilinderinhoud wil koop ik wel een crosser.....
|
|
|
|
Henk-88 |
21-4-2008 15:27 |
 Posts: 26703 |
Mooi ding en 50cc
Hot
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
vroembroem |
21-4-2008 15:46 |
Posts: 617 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
[...]
waarom meteen dan geen cr500 blok eronder dan met 75 pk
Ik vindt 50cc gewoon mooi en vooral als je 70cc en 80cc senda's op school enzo er mee uit boekt. Als ik meer cilinderinhoud wil koop ik wel een crosser.....
en gelijk heb je!
ik wil alleen filmpjes!!
enne als zij 150 hebben gehaald wordt het voor jou 130 ongeveer hoor.
je bent immers niet zo gestroomlijnd met sm in vergelijking met een racer.
|
|
|
|
linge-tuning |
21-4-2008 16:02 |
 Posts: 460 |
filmpjes @ vorige pagina (16)
|
|
|
|
G33RT |
21-4-2008 16:52 |
Posts: 376 |
Ik vind dit ding echt extreem bruut, ik vind de verhoudingen juist precies goed, vooral voor een motard.
Echt een mooi project, ik ga dit zeker volgen!
En je zal nog wel meer comentaar krijgen op je achterbrug, en je dubbele schokbrekers, maar ik zou hem lekker zo laten...
|
|
|
|