Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda MT5 SuperMotard LC

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1005 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda MT5 SuperMotard LC
Geplaatst door linge-tuning op 7-2-2008 13:56
Hits Deze gallery is 63279 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Er is nog geen voertuig aan deze gallery gekoppeld.

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Amen [Toon slechts deze afbeelding]
pret-pakket [Toon slechts deze afbeelding]
HPI 2003 + DPR opmaat [Toon slechts deze afbeelding]
Pro-x CR80 koppeling [Toon slechts deze afbeelding]
Blokje [Toon slechts deze afbeelding]
Stuurklem gefreesd op school [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 17 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 33, 34, 35Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

linge-tuning 20-4-2008 19:39 Print reply

Posts: 460
update @ vorige pagina

Dit bericht is gewijzigd door linge-tuning op 20-4-2008 om 20:37 uur.
 
Sypie_Honda 20-4-2008 20:53 Print reply

Posts: 13830
waarom heb je allemaal van die gaatjes in je rotor geboord ?

enne je moet ff beide moertjes bovenaan je kabel nippel doen, dan breekt hij niet nogmaals af

maare je had het over 130 was dat met die GE2 ?

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 20-4-2008 om 20:54 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
linge-tuning 20-4-2008 21:03 Print reply

Posts: 460
gaatjes zaten er al in toen ik m kocht, zal wel voor de balans zijn oid.

Ik heb het nog niet gereden, maar ik was dus op mn erf aan t rijden en toen brak dat voorrem ding af, en gelukkig niet als tie helemaal klaar is met 130km/h op de openbare weg. En ja dat haalt ie
 
Sypie_Honda 20-4-2008 21:16 Print reply

Posts: 13830
oow ja psies

wel een mooie snelheid 130, maar is er dan nog wel normaal mee te rijden ?

want 130 rijden met een 50cctje is wel te doen, alleen krijg je dan niet gauw een powerband van 1 k ofzo? en om de 15 uren een nieuwe zuigert
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
linge-tuning 20-4-2008 21:26 Print reply

Posts: 460
powerband is aardig breed, maar alsnog: t is maar half afgesteld he...

blok ging met 20mm keihin (rondschuif) en veel betere afstelling ongeveer 150km/h op t circuit...

binnenkort maar eens banken denks
 
Sypie_Honda 20-4-2008 21:27 Print reply

Posts: 13830
ben toch zeer benieuwd hoe ze er dan zoveel snelheid uit gekregen hebben

100 met een 167 cilinder leek mij wel aardig de max
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Royal Club 20-4-2008 21:29 Print reply

Posts: 60390
167? das toch ori 50?

of belgse ori 50?

en daarmee 150?

voor hoeveel heb je die onzin gekocht?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
linge-tuning 20-4-2008 21:29 Print reply

Posts: 460
met 167 halen ze 13 pk ongeveer en een snelheid van 135km/h, die sobw gasten zijn zo gek nog niet!
 
linge-tuning 20-4-2008 21:30 Print reply

Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
167? das toch ori 50?

of belgse ori 50?

en daarmee 150?

voor hoeveel heb je die onzin gekocht?


167 is ori belgisch, luchtgekoeld ik heb nsr blok watergekoeld met een GE2 cilinder. En dat is verre van onzin...
 
Mike-MTX 20-4-2008 21:31 Print reply

Posts: 943
Ik vind m netzo vett !!
haha echt mooi man
wat voorn achterburg heb je dr in ?
wast moeilijk dr in zetten ?
 
linge-tuning 20-4-2008 21:31 Print reply

Posts: 460
honda CR125 achterbrug (1991 model), was heeel veel werk
 
Sypie_Honda 20-4-2008 21:32 Print reply

Posts: 13830
idd die lui gaan wel wat verder als een MHR cilindertje monteren

maare vind het mooi om te zien hoe het sommigen lukt.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Mike-MTX 20-4-2008 21:33 Print reply

Posts: 943
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
honda CR125 achterbrug (1991 model), was heeel veel werk

wha okee , shit
k wil het ook graag gaan doen , heb je nog tips ?
 
Royal Club 20-4-2008 21:34 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
[...]


167 is ori belgisch, luchtgekoeld ik heb nsr blok watergekoeld met een GE2 cilinder. En dat is verre van onzin...


uitdraai!
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
ktmstyled 20-4-2008 21:40 Print reply
Posts: 1806
hee zeer mooi ding hoor en zou als k jou was tog egt op zoek gaan naar een gt4 cilinder dat gaat nog ff iets beter dan een ge2

 
going sideways!
Royal Club 20-4-2008 21:41 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
hee zeer mooi ding hoor en zou als k jou was tog egt op zoek gaan naar een gt4 cilinder dat gaat nog ff iets beter dan een ge2



ja, mag je weer opnieuw beginnen met afstellen

andere pijp.
andere carb afstelling
andere ontstekings tijdstip

etc

niet doen dus
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
linge-tuning 20-4-2008 21:43 Print reply

Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


uitdraai!


ik ga zijn uitdraaien hier niet publiceren, als ik zelf gebankt heb, post ik mijn eigen uitdraai, dus niet met een HM167 AC, maar met een GE2 LC
 
linge-tuning 20-4-2008 21:44 Print reply

Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
hee zeer mooi ding hoor en zou als k jou was tog egt op zoek gaan naar een gt4 cilinder dat gaat nog ff iets beter dan een ge2



ehm deze cilinder is zegmaar max tuned + NL kampioenschap mee gehaald
waarom een andere cilinder als deze perfect loopt, zgan is en goed hard gaat?
 
ikkejw 20-4-2008 22:04 Print reply

Posts: 9886
waarom niet gewoon 80+ cc als zo hard wilt?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
LEGOMAN 20-4-2008 22:14 Print reply

Posts: 1428
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
waarom niet gewoon 80+ cc als zo hard wilt?


zeker geen sobw regelement ofzo?
 
honda power of dreams, all other...dream of that power
linge-tuning 21-4-2008 15:07 Print reply

Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
waarom niet gewoon 80+ cc als zo hard wilt?


waarom meteen dan geen cr500 blok eronder dan met 75 pk

Ik vindt 50cc gewoon mooi en vooral als je 70cc en 80cc senda's op school enzo er mee uit boekt. Als ik meer cilinderinhoud wil koop ik wel een crosser.....
 
Henk-88 21-4-2008 15:27 Print reply

Posts: 26703
Mooi ding en 50cc

Hot
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
vroembroem 21-4-2008 15:46 Print reply
Posts: 617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
[...]


waarom meteen dan geen cr500 blok eronder dan met 75 pk

Ik vindt 50cc gewoon mooi en vooral als je 70cc en 80cc senda's op school enzo er mee uit boekt. Als ik meer cilinderinhoud wil koop ik wel een crosser.....



en gelijk heb je!

ik wil alleen filmpjes!!

enne als zij 150 hebben gehaald wordt het voor jou 130 ongeveer hoor.
je bent immers niet zo gestroomlijnd met sm in vergelijking met een racer.
 
linge-tuning 21-4-2008 16:02 Print reply

Posts: 460
filmpjes @ vorige pagina (16)
 
G33RT 21-4-2008 16:52 Print reply
Posts: 376
Ik vind dit ding echt extreem bruut, ik vind de verhoudingen juist precies goed, vooral voor een motard.
Echt een mooi project, ik ga dit zeker volgen!

En je zal nog wel meer comentaar krijgen op je achterbrug, en je dubbele schokbrekers, maar ik zou hem lekker zo laten...
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 17 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 33, 34, 35Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved