Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda MT5 SuperMotard LC

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1020 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda MT5 SuperMotard LC
Geplaatst door linge-tuning op 7-2-2008 13:56
Hits Deze gallery is 63284 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Er is nog geen voertuig aan deze gallery gekoppeld.

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Amen [Toon slechts deze afbeelding]
pret-pakket [Toon slechts deze afbeelding]
HPI 2003 + DPR opmaat [Toon slechts deze afbeelding]
Pro-x CR80 koppeling [Toon slechts deze afbeelding]
Blokje [Toon slechts deze afbeelding]
Stuurklem gefreesd op school [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 14 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 33, 34, 35Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

OmafietS 2-4-2008 12:23 Print reply

Posts: 7472
vind t juist wel tof staan

met de standaard tank lijkt i een beetje te iel
 
Derbi-Olaf 2-4-2008 12:52 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
niet doen

dat verstoord de lijn van een mt5 helemaal

niet doen,, ben ik met je eens
Hij zag er lekker simpel back to basic uit.. en dit staat dr gewoon niet op
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Frysk 2-4-2008 13:01 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
niet doen

dat verstoord de lijn van een mt5 helemaal



uhh alsof de brug en velgen dat al niet doen..

Lijkt wel mooi, kun je ook mooi radiateur tussen hangen
 
giggitybyte
Joel_koningslust 2-4-2008 13:03 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



uhh alsof de brug en velgen dat al niet doen..

Lijkt wel mooi, kun je ook mooi radiateur tussen hangen


vind ik niet,

nu lijkt het nog echt op een mt, ori mt heeft ook spaakvelgen en duoshock

met die radkappen eraan is het geen echte mt meer

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Frysk 2-4-2008 13:05 Print reply

Posts: 34930
uhh een ori MT heeft ook geen LC, daarom zouden die rad kapjes zeker wel grappig staan, natuurlijk moet het wel goed lijken (kwa verhouding)

met shop of paint kun je nooit verhoudingen mooi krijgen.
 
giggitybyte
Derbi-Olaf 2-4-2008 13:09 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
uhh een ori MT heeft ook geen LC, daarom zouden die rad kapjes zeker wel grappig staan, natuurlijk moet het wel goed lijken (kwa verhouding)

met shop of paint kun je nooit verhoudingen mooi krijgen.

houd het erop dat de vormen van de radkapjes gewoon niet samengaan met de oldschool look van de rest
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
OmafietS 2-4-2008 14:03 Print reply

Posts: 7472
komt erop neer dat het tof staat als i t wel doet
 
- Kevin - 2-4-2008 14:06 Print reply

Posts: 8086
Ik vind het ook wel wat hebben, alleen zal je even moeten kijken of de radkappen in verhouding zijn met de rest.

Op een foto is dat stukken lastiger te beoordelen.

Het kan in ieder geval wel tof worden.

Dit bericht is gewijzigd door Honda MT8 op 2-4-2008 om 14:11 uur.
 
linge-tuning 2-4-2008 18:51 Print reply

Posts: 460
hmmm, ideetje?





vind dat witte wel wat hebben eigenlijk
 
b0nes 2-4-2008 18:55 Print reply

Posts: 2058
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
hmmm, ideetje?

afbeelding

afbeelding

vind dat witte wel wat hebben eigenlijk

Yaaa.. die witte vind ik persoonlijk mooi man
 
Joel_koningslust 2-4-2008 18:55 Print reply

Posts: 14514
k vond/vind de kleuren die hij nu heeft nog het mooiste

gewoon dat kunstof tankje even rood laten spuiten en een zwarte honda wing erop ofzo

en nog wat kleine stickerjes op de achterkappen enz en dan is hij helemaal af
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
b0nes 2-4-2008 18:57 Print reply

Posts: 2058
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
k vond/vind de kleuren die hij nu heeft nog het mooiste

gewoon dat kunstof tankje even rood laten spuiten en een zwarte honda wing erop ofzo

en nog wat kleine stickerjes op de achterkappen enz en dan is hij helemaal af

jah hea hea ..

de kleur nu vind ik ook het mooiste aleen al moest ik kiezen
tussen die zwarte en die witte ,koos ik de witte
 
THE CRAZY DOCTOR 2-4-2008 19:03 Print reply

Posts: 1302
De witte kleuren vindt ik persoon lijk het mooist 2de foto dus
en geen rad kappen doen ik vind hem er net zo mooi uitzien,
en het past niet bij het model
 
S1lv3r 2-4-2008 19:27 Print reply

Posts: 5213
Lekker rood laten! Véél mooier. En die radkappen? Tja het staat wel mooi, moet alleen nog zien hoe het in het echt wordt..
 
linge-tuning 2-4-2008 19:29 Print reply

Posts: 460
heb net de 3 fotos op een rij gezet, huidig, zwart en wit, en ff zitten staren en ik houd m rood denk ik, of wit met een uber stickerset van de cross oid
 
linge-tuning 3-4-2008 7:30 Print reply

Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
k vond/vind de kleuren die hij nu heeft nog het mooiste

gewoon dat kunstof tankje even rood laten spuiten en een zwarte honda wing erop ofzo

en nog wat kleine stickerjes op de achterkappen enz en dan is hij helemaal af


Heb zelf een spuitcabine dus hoef ik niet laten doen

http://www.lt.dso-scooters.nl/over

Dit bericht is gewijzigd door linge-tuning op 3-4-2008 om 7:30 uur.
 
Joel_koningslust 3-4-2008 10:06 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
[...]


Heb zelf een spuitcabine dus hoef ik niet laten doen

http://www.lt.dso-scooters.nl/over

Dit bericht is gewijzigd door linge-tuning op 3-4-2008 om 7:30 uur.


mmh, dan kun je het zelf netjes spuiten natuurlijk
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
linge-tuning 3-4-2008 21:07 Print reply

Posts: 460
nou ik het de cilinder dr maar eens afgetrokken want hij liep maar 10 km/h (kwam niet hoger dan de 2) en t loopt gewoon niet zoals t hoort, sproeiers van 90 tot 130 geprobeerd, 110 zou t goed moeten doen denk ik zo, maar t is allemaal t zelfde.

maar ik haalde mn cilinder er dus af, en t zag er een beetje warmgelopen uit, terwijl ik 1:40 smeerde met goede olie, ding nooit hoger in toeren is geweest dan op t filmpje te zien is (5000 toeren ongeveer?), ook niet hoger in toeren kwam.

iig ga ik de brommer binnen kort naar die sobw-er brengen waar ik t van gekocht heeft en hij zorgt maar dat heel rap weer 15 pk op t achterwiel heeft of iets in de buurt. hij heb nog zat getunede cilinders, kopjes etc liggen dus t moet wel goed komen.
 
S1lv3r 3-4-2008 21:36 Print reply

Posts: 5213
filmpje? waar?
 
henk43 3-4-2008 21:42 Print reply

Posts: 916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
filmpje? waar?


paar pagina's terg, volgens mij 12
 
Nobody said it was easy
linge-tuning 3-4-2008 22:09 Print reply

Posts: 460
Speciaal voor de mensen die m nog niet gezien:

http://www.youtube.com/watch?v=JfyI91DFkxo
 
- Kevin - 3-4-2008 22:28 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
nou ik het de cilinder dr maar eens afgetrokken want hij liep maar 10 km/h (kwam niet hoger dan de 2) en t loopt gewoon niet zoals t hoort, sproeiers van 90 tot 130 geprobeerd, 110 zou t goed moeten doen denk ik zo, maar t is allemaal t zelfde.

maar ik haalde mn cilinder er dus af, en t zag er een beetje warmgelopen uit, terwijl ik 1:40 smeerde met goede olie, ding nooit hoger in toeren is geweest dan op t filmpje te zien is (5000 toeren ongeveer?), ook niet hoger in toeren kwam.

iig ga ik de brommer binnen kort naar die sobw-er brengen waar ik t van gekocht heeft en hij zorgt maar dat heel rap weer 15 pk op t achterwiel heeft of iets in de buurt. hij heb nog zat getunede cilinders, kopjes etc liggen dus t moet wel goed komen.




Damn, dat is wel een tegenvaller. Gelukkig heb je nog genoeg spul liggen om er weer een respectabel aantal pk's uit te krijgen.

Ik ben vandaag flink bezig geweest om de verhoudingen bij mij normaal te krijgen . Maar ze is achter nu zo hoog dat de ketting over 2 draaipunten gaat lopen .

Ik ga haar voor toch maar verlagen (en dan gooi ik er achter weer de vorige achterveren op), hopelijk stuurt een bedrijf me de juiste ophoogbussen op. Anders laat ik deze denk aanpassen.

Ik ga er ook een Renthal stuur op doen en misschien handkappen. Dit ori stuur staat gewoon niet mooi meer.
 
linge-tuning 4-4-2008 12:19 Print reply

Posts: 460
Update 4 April 2008

Er stond een hele grote doos binnen toen ik thuis kwam


Met daarin:


juist ja, een van de weinige nieuwe kunststof tanks in NL

Met benzinekraan, ophanging en dop weegt ie een kleine 1200 gram, de originele stalen tank weegt 2400 gram.

ook nog wat andere pics geschoten van de week..

homemade kabelboom en de rest van de zooi onder de tank:


kroonstuk enzo:


geglasparelde voorvork en t voorwieleke:


nog wat andere aanwinsten van deze week:


 
linge-tuning 4-4-2008 15:02 Print reply

Posts: 460
oja morgen gaat ie terug naar de verkoper van het blok om ff na te laten kijken + afstellen.
 
- Kevin - 4-4-2008 16:15 Print reply

Posts: 8086
Ziet er allemaal erg netjes uit. Vooral die kunstof tank is tof! Van roest in de tank heb je straks in ieder geval nooit meer last.

Ik heb andere ophoogbussen besteld. Alleen heb ik al bij 2 bedrijven ophoogbussen gekregen waarvan het schroefdraad niet goed was, waardoor ze niet gemonteerd konden worden. Ik hoop maar dat ik nu wel de juiste krijg.

Anders ga ik me huidige ophoogbussen maar laten inkorten op maat denk, maar dat doe ik liever niet!

Volgens mij is de lengte van jou bussen precies wat ik moet hebben, alleen zijn ze voor een MTX vork bedoeld :(.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 14 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 33, 34, 35Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved