Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda MT5 SuperMotard LC

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 927 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda MT5 SuperMotard LC
Geplaatst door linge-tuning op 7-2-2008 13:56
Hits Deze gallery is 63256 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Er is nog geen voertuig aan deze gallery gekoppeld.

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Amen [Toon slechts deze afbeelding]
pret-pakket [Toon slechts deze afbeelding]
HPI 2003 + DPR opmaat [Toon slechts deze afbeelding]
Pro-x CR80 koppeling [Toon slechts deze afbeelding]
Blokje [Toon slechts deze afbeelding]
Stuurklem gefreesd op school [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 12 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 33, 34, 35Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

ikkejw 28-3-2008 18:10 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
heb nou al 100x gezegd dat het zadel zo blijft wat henk43 ook zegt, het zadel wordt dan aan de voorkant te groot. en ik ga geen kappen polyesteren, en ik ga ook niet mn net pro gespoten achterspatbord verlengen. Voorlopig blijft ie zo.

Net trouwens killswitch en zwarte handvaten gekocht.

Oja en ik heb een vforce membraam! HPI en CNC gefreesde kop met losse binnenkop komen er ook aan!

foto's vanavond.

Ik ben trouwens op zoek naar een polyester/kunststof tank voor MT, ik weet dat ze bestaan. Dus geen parisdaker tankkap, maar echt de tank zelf!



waarom een plastic tank? of wil je m op water laten rijden ofzo?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
J.wally 28-3-2008 18:20 Print reply

Posts: 2301
op water laten rijden waar slaat dat op... een derbi senda b.v. heeft ook gwn plastic tank orz
 
- Kevin - 28-3-2008 18:21 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
heb nou al 100x gezegd dat het zadel zo blijft wat henk43 ook zegt, het zadel wordt dan aan de voorkant te groot. en ik ga geen kappen polyesteren, en ik ga ook niet mn net pro gespoten achterspatbord verlengen. Voorlopig blijft ie zo.

Net trouwens killswitch en zwarte handvaten gekocht.

Oja en ik heb een vforce membraam! HPI en CNC gefreesde kop met losse binnenkop komen er ook aan!

foto's vanavond.

Ik ben trouwens op zoek naar een polyester/kunststof tank voor MT, ik weet dat ze bestaan. Dus geen parisdaker tankkap, maar echt de tank zelf!


sorry hoor, 100x al, dat is best veel.

Nu is de achterkant uit verhouding, niet alleen door het zadel.

Hmmm een V-Force membraan . V-Force 3? Heb je er foto's van? Zou je ook foto's van je inlaat van je cilinder kunnen maken. Ik zat laatst te kijk voor een V-force 3 membraan, maar ik ben bang dat het niet past eigenlijk.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
waarom een plastic tank? of wil je m op water laten rijden ofzo?


Lekker nutteloos weer, misschien wel roest in de tank. Maar wat dacht je van gewichtsbesparing, zou ook een optie kunnen zijn. Om maar iets te noemen .

Hoe zit het met de remmen trouwens, voorremkabel zie ik op 1 foto. Remt het een beetje voor? Achter kan ik het niet goed zien. Is het achterstepje gewoon een CNC gemaakt stukje Alu?
 
Tombrom 28-3-2008 18:22 Print reply

Posts: 15925
die tank die bennie heeft had de eigenaar voor die kerol die mt kocht zelf gemaakt..

ja lekker duidelijk allemaal

bennie kocht dus van iemand en die had die mt gekocht waar die tank op zat
 
linge-tuning 28-3-2008 18:27 Print reply

Posts: 460
Ik wil een kunststof tank omdat ik die roest zat bent maar vooral voor gewichtbesparing, het moet wel leuk blijven. hij weegt nu 85kg rijklaar, heel netjes eigelijk maar ik wil het gewicht nog lager.

Het vforce membraam is een membraam voor minarelli scooters. Hier heb ik zelf een ABS PE (kunststof) adaptor plaatje voor gefreesd.

Tune werk van de cilinder, houd ik liever voor mij zelf. Dus daar worden geen foto's van gemaakt.

@ Hondamt8: Wat bedoel je met achterstepje? remankerplaat voor achter? is een kaal gefreesde CR125 remklauw meenemer.

En hondamt8 jij heb een chopper mt8 dus begin niet over verhoudingen (niet haatelijk bedoeld hoor)
 
- Kevin - 28-3-2008 18:40 Print reply

Posts: 8086
Ja kan duidelijk niet tegen opbouwende kritiek (en dan is het nog meer mijn mening dan kritiek, laat hem zoals je zelf wilt, ik zeg alleen maar hoe ik het zou doen / mooi zou vinden)

Vind het er gewoon niet uit zien, that's all. Je achterwiel begint bijna als je spatbord al opgehouden is.

Bedoel je dit membraan:



Hoe kwam je met je inlaat uit dan? Ik wil hem op mijn AC 110 Malossi monteren.

Enneh chopper? Volgens mij moet je even wat plaatsjes opzoeken, want je kan ook gewoon onzin uit gaan kramen . Maarja als jij dat vind, zou zeggen leef je uit .

Stepje waar je jou voet op zet bedoelde ik .

Remankerplaat heb ik het niet over gehad, vroeg me af of je een achterrem had omdat ik geen rempedaal / kabels kon zien lopen.

Dit bericht is gewijzigd door Honda MT8 op 28-3-2008 om 18:41 uur.
 
linge-tuning 28-3-2008 18:54 Print reply

Posts: 460
Rempedaal en rechter voetsteun zijn nog niet gemonteerd omdat de uitlaat nog aangepast moet worden. zo past het er nog niet op.

Een vforce van een cr80/85 past alleen in een eurocilindro, en die moet je zelfs nog aanpassen (in de breedte van het membraamhuis 1mm uitfrezen)

Dit is een kleinere vforce die veel op sprintscooters gebruikt wordt en daar scoren ze op 70cc met 28mm nog steeds 23+pk mee, dus leek mij groot zat.

Foto's kan ik nog niet uploaden aangezien ik niet op mn eigen computer zit.

Het is zon soort idee, alleen dan is de adaptor van kunstof en ligt het membraam dieper in de adaptor plaat zodat die niet zover van de cilinder af ligt, korter inlaat traject blablabla.


 
- Kevin - 28-3-2008 19:16 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
Rempedaal en rechter voetsteun zijn nog niet gemonteerd omdat de uitlaat nog aangepast moet worden. zo past het er nog niet op.

Een vforce van een cr80/85 past alleen in een eurocilindro, en die moet je zelfs nog aanpassen (in de breedte van het membraamhuis 1mm uitfrezen)

Dit is een kleinere vforce die veel op sprintscooters gebruikt wordt en daar scoren ze op 70cc met 28mm nog steeds 23+pk mee, dus leek mij groot zat.

Foto's kan ik nog niet uploaden aangezien ik niet op mn eigen computer zit.

Het is zon soort idee, alleen dan is de adaptor van kunstof en ligt het membraam dieper in de adaptor plaat zodat die niet zover van de cilinder af ligt, korter inlaat traject blablabla.
afbeelding



O ok en ik maar zoeken op je foto's, zeg dat dan meteen . Heeft hij wel al gelopen eigenlijk? Zit er een beetje een mooi geluid in? Heb je er al een stukje mee proef gereden?

Maar je hebt dus een immitatie V-Force membraan van Stage 6, als ik het goed begrijp?

Ja, van die euro weet ik, had ik vorig weekend nog in mijn handen. Maar dat ging niet passen @ mijn Malossi, ook niet na uitfrezen van de inlaat.

Ik ben toch wel benieuwd naar jou foto's. Misschien dat die foto's mij nog hoop kunnen geven dat het membraan wat jij nu hebt ook op mijn cilinder past, zonder al te veel aanpas werk.

Dit bericht is gewijzigd door Honda MT8 op 28-3-2008 om 19:18 uur.
 
linge-tuning 28-3-2008 22:47 Print reply

Posts: 460
Weer een updatje,

Heb vanmiddag mn buitenpoten gestraald @ work, zien er weer vers uit, ik heb alleen mn keerringen en ophoogbussen nog niet binnen...

De voorvork word ook door mij zelf "getuned" oftewel aangepast op supermoto gebruik.

Ik heb ook weer een nieuw membraampje in de testcollectie.

V-Force III van minarelli horizontaal omgebouwd naar NSR.

bij de rest: (vlnr: CR85 (wordt niet gebruikt=te groot), Adige 4 kleps met polini klepjes, Kitaco reesz (sobw gebruikt), en home made v-force III)


Vandaag ook nog bij Niels geweest en zijn zwarte handvaten + killswitch overgekocht, omdat ik contact toch niet meer kwijt kan zonder dashboard.

Beter foto's komen morgen avond.
 
linge-tuning 28-3-2008 22:52 Print reply

Posts: 460
zelf dus dat adaptortje gefreesd:

 
ikkejw 28-3-2008 23:00 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
Weer een updatje,

Heb vanmiddag mn buitenpoten gestraald @ work, zien er weer vers uit, ik heb alleen mn keerringen en ophoogbussen nog niet binnen...

De voorvork word ook door mij zelf "getuned" oftewel aangepast op supermoto gebruik.

Ik heb ook weer een nieuw membraampje in de testcollectie.
afbeelding
V-Force III van minarelli horizontaal omgebouwd naar NSR.

bij de rest: (vlnr: CR85 (wordt niet gebruikt=te groot), Adige 4 kleps met polini klepjes, Kitaco reesz (sobw gebruikt), en home made v-force III)
afbeelding

Vandaag ook nog bij Niels geweest en zijn zwarte handvaten + killswitch overgekocht, omdat ik contact toch niet meer kwijt kan zonder dashboard.

Beter foto's komen morgen avond.



hoeven er geen membraamstops op die dingen?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
linge-tuning 28-3-2008 23:02 Print reply

Posts: 460
nee, nog nooit erop gehad ook. onzin dat t is en prestatie verlies
 
ikkejw 28-3-2008 23:04 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
nee, nog nooit erop gehad ook. onzin dat t is en prestatie verlies



maar breken de plaatjes dan niet sneller af?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
LEGOMAN 28-3-2008 23:06 Print reply

Posts: 1428
laat even zien wat je met voorvork gaat doen dan
 
honda power of dreams, all other...dream of that power
linge-tuning 29-3-2008 7:54 Print reply

Posts: 460
@ ikkejw: Nog nooit plaatje afgebroken bij mij? ik gebruik altijd 0,3mm carbon plaatjes van een willekeurig merk. En in de cross en racerij gebruiken ze ook geen membraamstops dus waarom wel

@ legoman: Geheim van de bakker ehhh tuner Haha gewoon wat spelen met veersterktes, olie soorten en busjes.
 
Streethonda 29-3-2008 9:24 Print reply

Posts: 2114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk43
[...]


zo'n afgesneden zadel vind ik totaal niet mooi, dan is de voorkant veel te groot, lekker origineel laten dat zadel


daar komt het verlengen van de achterspatbord/kappen nou van te pas
 
LEGOMAN 29-3-2008 10:49 Print reply

Posts: 1428
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommer-G
[...]


daar komt het verlengen van de achterspatbord/kappen nou van te pas

neeh gewoon niet aan beginnen, mooi zo laten
 
honda power of dreams, all other...dream of that power
linge-tuning 30-3-2008 9:58 Print reply

Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommer-G
[...]


daar komt het verlengen van de achterspatbord/kappen nou van te pas


ehh ik bedoel dus met groot dat bij de tank het zadel zo hoog is dan krijg je dus een driehoek en dat ziet er niet uit + het moet wel een mt blijven.


 
linge-tuning 30-3-2008 13:56 Print reply

Posts: 460
jullie wouden een filmpje?

Hij loopt eindelijk een beetje goed! eerst deed ie het slecht omdat er steeds roest uit de tank de sproeiers verstopt maar dat is nu tijdelijk opgelost.

http://www.youtube.com/watch?v=JfyI91DFkxo

Dit bericht is gewijzigd door linge-tuning op 30-3-2008 om 13:56 uur.
 
ikkejw 30-3-2008 17:04 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
[...] + het moet wel een mt blijven.





zegt er een wat hoor



maareh verder loopt ie nice, mooi tankje ook
 
Preserve nature - Always wear a helmet
- Kevin - 30-3-2008 17:15 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
jullie wouden een filmpje?

Hij loopt eindelijk een beetje goed! eerst deed ie het slecht omdat er steeds roest uit de tank de sproeiers verstopt maar dat is nu tijdelijk opgelost.

http://www.youtube.com/watch?v=JfyI91DFkxo

Dit bericht is gewijzigd door linge-tuning op 30-3-2008 om 13:56 uur.


Loopt een beetje goed , niet echt eigenlijk.

Maar het ligt misschien ook wel aan de opname kwaliteit van de camera. Het lijkt alsof hij erg hoogtoerig loopt en nog steeds gigantisch inhoudt als je gas geeft.

De roest in je tank is ook eenvoudig weg te krijgen door er een nieuwe coating in aan te brengen. Ik had precies hetzelfde probleem en heb het zo opgelost.

Dit bericht is gewijzigd door Honda MT8 op 30-3-2008 om 17:17 uur.
 
linge-tuning 30-3-2008 17:44 Print reply

Posts: 460
Waar kan ik dat laten doen HondaMT8? ik kan t echt nergens vinden!!!

en hij loopt goed ten opzichte van vorige keer. maar eigelijk loopt ie nog bagger en ik had geen luchtfilter dus had ik er snel een panty over gedaan van mn moeder
 
ikkejw 30-3-2008 17:46 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda MT8
[...]


Loopt een beetje goed , niet echt eigenlijk.

Maar het ligt misschien ook wel aan de opname kwaliteit van de camera. Het lijkt alsof hij erg hoogtoerig loopt en nog steeds gigantisch inhoudt als je gas geeft.

De roest in je tank is ook eenvoudig weg te krijgen door er een nieuwe coating in aan te brengen. Ik had precies hetzelfde probleem en heb het zo opgelost.

Dit bericht is gewijzigd door Honda MT8 op 30-3-2008 om 17:17 uur.



dikke kans dat het door de opname komt, ik heb ook al eens filmpjes van mijn brommers gemaakt maar dan klinkt het altijd alsof ze veel te rijk staan afgesteld.


edit:
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
Waar kan ik dat laten doen HondaMT8? ik kan t echt nergens vinden!!!

en hij loopt goed ten opzichte van vorige keer. maar eigelijk loopt ie nog bagger en ik had geen luchtfilter dus had ik er snel een panty over gedaan van mn moeder


ow ik heb niks gezegd

Dit bericht is gewijzigd door ikkejw op 30-3-2008 om 17:47 uur.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
linge-tuning 30-3-2008 17:50 Print reply

Posts: 460
wat betreft het geluid: ik sta in een inham in de schuur, dus t galmt te veel en t geluid lijkt net een 4takt zo donker en zwaar, maar in t echt is t echt van dat geringtingting

Dit bericht is gewijzigd door linge-tuning op 30-3-2008 om 18:09 uur.
 
- Kevin - 30-3-2008 20:04 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
Waar kan ik dat laten doen HondaMT8? ik kan t echt nergens vinden!!!

en hij loopt goed ten opzichte van vorige keer. maar eigelijk loopt ie nog bagger en ik had geen luchtfilter dus had ik er snel een panty over gedaan van mn moeder

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
hondamt8 leg mij is uit over die tank coaten van binnen


Ik ben naar een bedrijf gegaan die leverancier is van het volgende product:

http://www.tankcure.nl/

Het is makkelijk een te brengen en heeft een goed resultaat.

Ook vallen de kosten erg mee!

Op de site kun je alle info wel vinden, mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.

Oja gebruik wel even een oude tankdop + rubber. Die kan je erna gewoon weggooien en de ori (nieuwe) er weer op doen.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
wat betreft het geluid: ik sta in een inham in de schuur, dus t galmt te veel en t geluid lijkt net een 4takt zo donker en zwaar, maar in t echt is t echt van dat geringtingting

Dit bericht is gewijzigd door linge-tuning op 30-3-2008 om 18:09 uur.


Hhaha ik denk ik zeg het niet, maar goed ik ben het er wel mee eens dat hij erg bagger loopt. Ok, er zit geen luchtfilter en geen demper op en de inham in de schuur met een niet al te goede microfoon vervormt het geluid erg. Maar het klinkt inderdaad niet alsof hij goed afgesteld is en netjes loopt .

Hopelijk loopt hij straks ongeveer zo:

http://video.google....d=-16698231603874217


 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 12 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 33, 34, 35Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved