driver004 |
31-8-2008 16:39 |
 Posts: 3418 |
prachtig dat gebeun::P
mijn oude mt liep ook met benzine en diesel doormekaar:P
goeie smering is dat:P
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
Onevia |
31-8-2008 16:40 |
 Posts: 153 |
geweldig!
|
|
|
|
ikkejw |
4-9-2008 17:58 |
 Posts: 9886 |
whoo, kheb m'n cilinder weer! 46mm, dus 68.8cc
post zometeen wel ff foto's en poortmapje.
en dan eens kijken of ik nog wat aan de poortjes kan doen
Dit bericht is gewijzigd door ikkejw op 4-9-2008 om 17:59 uur.
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Bart-Derbi |
4-9-2008 18:06 |
 Posts: 6497 |
Dikke shit ouwe !
|
|
|
|
Frysk |
4-9-2008 18:09 |
 Posts: 34930 |
ben benieuwd
|
|
giggitybyte |
|
ikkejw |
4-9-2008 19:58 |
 Posts: 9886 |
de timing luidt als volgt:
uitlaat 184.5
spoelers 137.9
blowdown 23.3
ik denk dat ik de uitlaatpoort iets omhoog haal, om de blowdown hoger te krijgen. probleem is dat ie dan ongelofelijk hoogtoerig wordt, dat heb ik liever niet voor een straatbrommer.
uitlaat op 195 graden, blowdown wordt dan 29. zou dat een beetje rijden?
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
ikkejw |
4-9-2008 20:56 |
 Posts: 9886 |
zo goed als nieuw
morgen zet ik de dremel erin, ik ben er al over uit hoe ik m wil hebben.
2.5mm verbreden aan elke kant, komt ie precies op 65% vd boring (is nu 55%  ), en 1.5mm omhoog, wordt de uitlaattiming 193.3 en de blowdown 27.6 graden.
uiteraard ook het standaardwerk bij imitatie cilinders, de randen in uitlaat en inlaatpoort wegslijpen. dan nog de poorten netjes afwerken, en ik kan weer blazen
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Elco |
4-9-2008 20:57 |
Posts: 4527 |
Hot,
Met rood lijkt die wel een rode senda
|
|
|
|
driver004 |
4-9-2008 20:58 |
 Posts: 3418 |
hehe eindelijk iemand die begrijpt dat je van een immi een retesnelle cil kan maken
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
ikkejw |
4-9-2008 21:01 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: driver004
hehe eindelijk iemand die begrijpt dat je van een immi een retesnelle cil kan maken
imi cilinders zijn echt master
waarom 2 bankjes neerleggen voor een merkcilinder, als je voor 40 euro en wat dremelwerk iedereen eruit kunt rijden met een imitatie cilinder?
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
tvmierlo |
4-9-2008 21:03 |
Posts: 277 |
blowdown van 29 is prima te doen, heb ik zelf bij me 50cc ook. Timingen zijn 182 , 124 Maar met een 70cc heb je nog wat meer koppel dan met een 50cc. Heb wel een 6-bak, scheelt ook wel met de powerband. Ik haalde met te lichte vertanding 62kmpu. 75 moet er denk ik toch wel inzitten met goede vertanding.
|
|
|
|
ikkejw |
4-9-2008 21:04 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tvmierlo
blowdown van 29 is prima te doen, heb ik zelf bij me 50cc ook. Timingen zijn 182 , 124 Maar met een 70cc heb je nog wat meer koppel dan met een 50cc. Heb wel een 6-bak, scheelt ook wel met de powerband. Ik haalde met te lichte vertanding 62kmpu. 75 moet er denk ik toch wel inzitten met goede vertanding.
ik reed al 85 met een blowdown van 23
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
tvmierlo |
4-9-2008 21:06 |
Posts: 277 |
50cc? , ik merk trouwens ook wel dat een mt5 uitlaat hoogtoeriger is dan een mtx uitlaat
Dit bericht is gewijzigd door tvmierlo op 4-9-2008 om 21:07 uur.
|
|
|
|
ikkejw |
4-9-2008 21:07 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tvmierlo
50cc?
65cc. was ook met te lichte vertanding.
de laatste tijd werd het wel minder trouwens, ik mocht blij zijn als ie 75 haalde.
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Spookrijder100 |
4-9-2008 21:15 |
 Posts: 2227 |
k von um met de blauwe tape beter maar t blijft een hotje
alleen nog MT5 weer op je zadel tapen he
|
|
|
|
ikkejw |
4-9-2008 21:58 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tvmierlo
50cc? , ik merk trouwens ook wel dat een mt5 uitlaat hoogtoeriger is dan een mtx uitlaat
Dit bericht is gewijzigd door tvmierlo op 4-9-2008 om 21:07 uur.
welke uitlaat dan? tecno is idd niks.
luhao is laagtoerig met een vies brede powerband, die heb ik er nu ook onder. en daarmee ga ik ook brommercross rijden
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Frysk |
4-9-2008 22:05 |
|
ikkejw |
4-9-2008 22:06 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
zie het morgenavond wel, (morgen in het bos ?)
enne kom ff op msn
morgen ga ik naar wiebren denk ik, zaterdag @ bos?
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
mtx-motard |
4-9-2008 22:22 |
 Posts: 14947 |
zijn de krukas lagers er nu al eens uit?
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
stephan777 |
4-9-2008 22:22 |
 Posts: 7259 |
zo jou filter is schoon:P
|
|
|
|
Frysk |
4-9-2008 22:23 |
 Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
zijn de krukas lagers er nu al eens uit?
nope, maar je moet z'n bigend speling eens checken
|
|
giggitybyte |
|
ikkejw |
4-9-2008 22:31 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
zijn de krukas lagers er nu al eens uit?
nee, en die gaan er ook niet uit.
ik blijf gewoon hiermee doorrijden tot m'n 120cc blok klaar is
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
ikkejw |
5-9-2008 18:30 |
 Posts: 9886 |
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Joel_koningslust |
5-9-2008 18:34 |
 Posts: 14514 |
oei,,
immi terreur
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Jasper Strahiem |
5-9-2008 18:34 |
 Posts: 1950 |
vlakken op een werkbank  Beter pak je een glas plaat oid
|
|
Make the most of now |
|