Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Ducttape MT van ikkejw

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 763 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Ducttape MT van ikkejw
Geplaatst door ikkejw op 15-3-2007 19:21
Hits Deze gallery is 61372 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda MT (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood/grijs / 1986
Opgegeven max. vermogen 10 pk / 7 kW
Opgegeven max. snelheid 100 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
zo is ie nu [Toon slechts deze afbeelding]
beun! [Toon slechts deze afbeelding]
zo was ie ook [Toon slechts deze afbeelding]
skebaapm [Toon slechts deze afbeelding]
voorkant [Toon slechts deze afbeelding]
binnenspatbord [Toon slechts deze afbeelding]
carb + filter [Toon slechts deze afbeelding]
a [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 23 van 44
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 42, 43, 44Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

driver004 31-8-2008 16:39 Print reply

Posts: 3418
prachtig dat gebeun::P


mijn oude mt liep ook met benzine en diesel doormekaar:P


goeie smering is dat:P
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
Onevia 31-8-2008 16:40 Print reply

Posts: 153
geweldig!
 
ikkejw 4-9-2008 17:58 Print reply

Posts: 9886
whoo, kheb m'n cilinder weer! 46mm, dus 68.8cc

post zometeen wel ff foto's en poortmapje.
en dan eens kijken of ik nog wat aan de poortjes kan doen

Dit bericht is gewijzigd door ikkejw op 4-9-2008 om 17:59 uur.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Bart-Derbi 4-9-2008 18:06 Print reply

Posts: 6497
Dikke shit ouwe !
 
Frysk 4-9-2008 18:09 Print reply

Posts: 34930
ben benieuwd
 
giggitybyte
ikkejw 4-9-2008 19:58 Print reply

Posts: 9886
de timing luidt als volgt:

uitlaat 184.5
spoelers 137.9
blowdown 23.3

ik denk dat ik de uitlaatpoort iets omhoog haal, om de blowdown hoger te krijgen. probleem is dat ie dan ongelofelijk hoogtoerig wordt, dat heb ik liever niet voor een straatbrommer.

uitlaat op 195 graden, blowdown wordt dan 29. zou dat een beetje rijden?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
ikkejw 4-9-2008 20:56 Print reply

Posts: 9886


zo goed als nieuw

morgen zet ik de dremel erin, ik ben er al over uit hoe ik m wil hebben.

2.5mm verbreden aan elke kant, komt ie precies op 65% vd boring (is nu 55% ), en 1.5mm omhoog, wordt de uitlaattiming 193.3 en de blowdown 27.6 graden.

uiteraard ook het standaardwerk bij imitatie cilinders, de randen in uitlaat en inlaatpoort wegslijpen. dan nog de poorten netjes afwerken, en ik kan weer blazen
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Elco 4-9-2008 20:57 Print reply
Posts: 4527
Hot,

Met rood lijkt die wel een rode senda
 
driver004 4-9-2008 20:58 Print reply

Posts: 3418
hehe eindelijk iemand die begrijpt dat je van een immi een retesnelle cil kan maken
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
ikkejw 4-9-2008 21:01 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
hehe eindelijk iemand die begrijpt dat je van een immi een retesnelle cil kan maken



imi cilinders zijn echt master

waarom 2 bankjes neerleggen voor een merkcilinder, als je voor 40 euro en wat dremelwerk iedereen eruit kunt rijden met een imitatie cilinder?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
tvmierlo 4-9-2008 21:03 Print reply
Posts: 277
blowdown van 29 is prima te doen, heb ik zelf bij me 50cc ook. Timingen zijn 182 , 124 Maar met een 70cc heb je nog wat meer koppel dan met een 50cc. Heb wel een 6-bak, scheelt ook wel met de powerband. Ik haalde met te lichte vertanding 62kmpu. 75 moet er denk ik toch wel inzitten met goede vertanding.
 
ikkejw 4-9-2008 21:04 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tvmierlo
blowdown van 29 is prima te doen, heb ik zelf bij me 50cc ook. Timingen zijn 182 , 124 Maar met een 70cc heb je nog wat meer koppel dan met een 50cc. Heb wel een 6-bak, scheelt ook wel met de powerband. Ik haalde met te lichte vertanding 62kmpu. 75 moet er denk ik toch wel inzitten met goede vertanding.



ik reed al 85 met een blowdown van 23
 
Preserve nature - Always wear a helmet
tvmierlo 4-9-2008 21:06 Print reply
Posts: 277
50cc? , ik merk trouwens ook wel dat een mt5 uitlaat hoogtoeriger is dan een mtx uitlaat

Dit bericht is gewijzigd door tvmierlo op 4-9-2008 om 21:07 uur.
 
ikkejw 4-9-2008 21:07 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tvmierlo
50cc?


65cc. was ook met te lichte vertanding.

de laatste tijd werd het wel minder trouwens, ik mocht blij zijn als ie 75 haalde.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Spookrijder100 4-9-2008 21:15 Print reply

Posts: 2227
k von um met de blauwe tape beter maar t blijft een hotje
alleen nog MT5 weer op je zadel tapen he
 
ikkejw 4-9-2008 21:58 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tvmierlo
50cc? , ik merk trouwens ook wel dat een mt5 uitlaat hoogtoeriger is dan een mtx uitlaat

Dit bericht is gewijzigd door tvmierlo op 4-9-2008 om 21:07 uur.



welke uitlaat dan? tecno is idd niks.

luhao is laagtoerig met een vies brede powerband, die heb ik er nu ook onder. en daarmee ga ik ook brommercross rijden
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Frysk 4-9-2008 22:05 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
afbeelding

zo goed als nieuw

morgen zet ik de dremel erin, ik ben er al over uit hoe ik m wil hebben.

2.5mm verbreden aan elke kant, komt ie precies op 65% vd boring (is nu 55% ), en 1.5mm omhoog, wordt de uitlaattiming 193.3 en de blowdown 27.6 graden.

uiteraard ook het standaardwerk bij imitatie cilinders, de randen in uitlaat en inlaatpoort wegslijpen. dan nog de poorten netjes afwerken, en ik kan weer blazen


zie het morgenavond wel, (morgen in het bos ?)
enne kom ff op msn
 
giggitybyte
ikkejw 4-9-2008 22:06 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


zie het morgenavond wel, (morgen in het bos ?)
enne kom ff op msn



morgen ga ik naar wiebren denk ik, zaterdag @ bos?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
mtx-motard 4-9-2008 22:22 Print reply

Posts: 14947
zijn de krukas lagers er nu al eens uit?
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
stephan777 4-9-2008 22:22 Print reply

Posts: 7259
zo jou filter is schoon:P
 
Frysk 4-9-2008 22:23 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
zijn de krukas lagers er nu al eens uit?


nope, maar je moet z'n bigend speling eens checken
 
giggitybyte
ikkejw 4-9-2008 22:31 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
zijn de krukas lagers er nu al eens uit?


nee, en die gaan er ook niet uit.

ik blijf gewoon hiermee doorrijden tot m'n 120cc blok klaar is
 
Preserve nature - Always wear a helmet
ikkejw 5-9-2008 18:30 Print reply

Posts: 9886
tunen is wel klaar nu, ben er best tevreden over.

voor:








na:













ook ff lichtjes gevlakt:





 
Preserve nature - Always wear a helmet
Joel_koningslust 5-9-2008 18:34 Print reply

Posts: 14514
oei,,


immi terreur
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Jasper Strahiem 5-9-2008 18:34 Print reply

Posts: 1950
vlakken op een werkbank Beter pak je een glas plaat oid
 
Make the most of now

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 23 van 44
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 42, 43, 44Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved