ahum? enig idee hoeveel werk t was?
even wat snel in me op komt
-andere kroonplaten +balhoofdpen
-nieuw stuur
-langere remleidingen en kabels
-andere bedienings dingen op t stuur
- draadboom gestript
- cdi weg gehaalt en op een andere niet zichtbare plaats gemonteert + bedrading ervoor aangepast
-undertail bij gewerkt
-langere achterveer derin+ de benodigde aanpassingen
-duoseat weg gehaald en dicht gepolyestert
-aanslagpunten op het frame voor kroonplaten bij moeten werken
en dan dus nog alle kleine dingen die eraan moesten gebeuren
Onderkuip staat hier boven dus geldt niet
En waarom een ander kontje, gpr heeft 1 van de geilste kontjes die er zijn?
trouwens, rest van de kleine dingen die er aan gebeurt zijn
- blauwe striping op de velgen
- mettalic blauwe schijven
- achterspatboord blauw gespoten
- ``racegaas`` achter de ``luchthappers`` blauw gespoten
- achterbrug zwart gespoten
- nieuwe voetsteun beugels
- blauwe voetsteunen bij gewerkt en geplaatst
- blauwe remhendels + handvaten
- Senda zwarte kroonplaten erin
- kuip+ tellers+ subframe+ luchtnemer bij rad. verwijderd
- Voorspatboord gefixt
- Duke voorlichtkapje erop, blauw filter erin
- 80cc + 24mm carb eronder
- ori luchtbox bijgewerkt
- cdi nieuwe plek gegeven
- achterkant opgehoogd dmv. langere veer
- undertail bij gewerkt zodat er niks meer aan de onderkant uitsteekt
- monoseat gemaakt
- alle loze draden uit de draadboom verwijderd (alleen licht en contact zit er nog in)
- aanslagpunten op frame bijgewerkt omdat anders stuuruitslag te klein was
- Alle relais verwijderd (carb startmotor etc.)
- zijn langere remleidingen en kabels opgekomen omdat het stuur hoger en breder is geworden.
dat is alles wat er tot nu toe ongeveer aan gebeurt is
Dit bericht is gewijzigd door Speakerfreak op 7-8-2005 om 21:02 uur.