Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - TSX-racer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 916 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery TSX-racer
Geplaatst door Henk-88 op 3-7-2005 19:50
Hits Deze gallery is 67048 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Suzuki TS50X (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar N.n.b. / Niet opgegeven
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 103 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
het begin [Toon slechts deze afbeelding]
tja [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 32 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 30, 31, 32Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

BIET 25-1-2010 19:41 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


RM80 blokje eronder stoppen, dan moet het vast wel lukken.

Henk ik kan weer stemmen.
Hotje dus.

Precies, die cil ff aanpassen, anders ga je nog maar 80 , opmaat uitlaat erachter, dikke carb en gaan
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
ChielTZR 25-1-2010 19:43 Print reply

Posts: 6016
ERug vetjes!
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Henk-88 1-2-2010 23:34 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Precies, die cil ff aanpassen, anders ga je nog maar 80 , opmaat uitlaat erachter, dikke carb en gaan



De gewone 50cc snel van een tientje gaat al 80+


Mja een x1361 hea



@ Pixl: ik denk er ff over, als ik de huidige situatie op poortmap ga zetten dan wordt 'ie openbaar iig.
Met een poortmapje hier of course



@Chielus: thnx, je hebt smaak

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 1-2-2010 om 23:36 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Pixl 2-2-2010 7:18 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



De gewone 50cc snel van een tientje gaat al 80+


Mja een x1361 hea



@ Pixl: ik denk er ff over, als ik de huidige situatie op poortmap ga zetten dan wordt 'ie openbaar iig.
Met een poortmapje hier of course



@Chielus: thnx, je hebt smaak

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 1-2-2010 om 23:36 uur.


Oké, chill man

 
So fuckin' what!?
hocksie 20-4-2010 22:54 Print reply
Posts: 249
HENDIG MOOI GEFABRICEERD. ziet er mooi en strak uit zeg, mooie vering, lijkt veel op de buell motoren.
HOT HOT HOT
 
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen???
Henk-88 24-12-2010 21:51 Print reply

Posts: 26703
Thnx Hocksie

@Pixl: Poortmapje duurt nog, zal wel lang duren want niet alleen project ligt op z'n gat maar ik ook.
Had ik je al gezegd dat de 50cc uitlaatpoort in een T-vorm is?

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 24-12-2010 om 21:51 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Marcooow 24-12-2010 22:07 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Thnx Hocksie

@Pixl: Poortmapje duurt nog, zal wel lang duren want niet alleen project ligt op z'n gat maar ik ook.
Had ik je al gezegd dat de 50cc uitlaatpoort in een T-vorm is?

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 24-12-2010 om 21:51 uur.


interessant henk
heb je zelf een bus gemaakt dan?

ik was laatst bij ste (die maakt opmaat uitlaten) en die had een 50cc eurocilindro met een zelfgemaakt bus, ook met t poort en hij had de inlaat helemaal aangepast omdat het blok een carterinlaat had. die carterinlaat had hij ook zelf gemaakt (gaat alleen wel over mt)
 
faster than a bullet!
Henk-88 24-12-2010 22:13 Print reply

Posts: 26703
Nee man, die T-poort was de eerste stap met de 50cc-gietijzer, een probeersel. (En toch 103 km/h)

Gewoon uitdremelen naar de max maat naar boven toe en dan bovenin wat breder (opletten dat zuigerveer niet gaat happen) en dat was alles, we zijn tot nu toe niet eens aan stap twee toegekomen.

Los van dat ben ik onderweg nog nooit ingehaald door een brom mja het moet duidelijk harder kunnen
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Marcooow 24-12-2010 22:15 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Nee man, die T-poort was de eerste stap met de 50cc-gietijzer, een probeersel. (En toch 103 km/h)

Gewoon uitdremelen naar de max maat naar boven toe en dan bovenin wat breder (opletten dat zuigerveer niet gaat happen) en dat was alles, we zijn tot nu toe niet eens aan stap twee toegekomen.

Los van dat ben ik onderweg nog nooit ingehaald door een brom mja het moet duidelijk harder kunnen


oke ik dacht dat je bedoelde met t poort een poort met een spijl ertussen dus een vlinderpoort. sommige noemen het t poort, sommige vlinderpoort.

heb je geen fotos van? vind het wel interessant
 
faster than a bullet!
Henk-88 24-12-2010 22:18 Print reply

Posts: 26703
Woow, dat gaat wel ff duren, ik ga strax op zoek tussen de oude foto's maar heb erelijk gezegd geen idee meer of er een foto van is..
We probeerden het gwoon ff voor de grap en het liep boven verwachting..
Geen spijl en geen vlinder idd.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Marcooow 24-12-2010 22:20 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Woow, dat gaat wel ff duren, ik ga strax op zoek tussen de oude foto's maar heb erelijk gezegd geen idee meer of er een foto van is..
We probeerden het gwoon ff voor de grap en het liep boven verwachting..
Geen spijl en geen vlinder idd.


maar waarom zou je dan voor een t vorm kiezen? als je toch al de breedte hebt bovenaan de t poort kan je onderaan ook wel de breedte nemen toch? of is dat zodat de zuiger niet kan kantelen?
 
faster than a bullet!
Henk-88 24-12-2010 22:48 Print reply

Posts: 26703
Bovenin TELT het meer
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
kenny77 25-12-2010 1:06 Print reply

Posts: 29286
Hij blijft tof.
Nog een hot dan maar.
 
BartHonda 24-4-2011 20:36 Print reply

Posts: 886
Dit is zeker wel een van de (nahjaa, gewoon de mooiste ) brommer die ik ooid heb gezien! Heel netjes gedaan! Ik wil zelf ook al heel lang iets doen met NS1 look, maar of dat er ooid van komt is nog maar de vraag
 
BenjaminDG 24-4-2011 22:07 Print reply

Posts: 4605
OoiT is met een T geschreven...
 
Vlaanderen vrij!
superior mt7 4-1-2012 1:04 Print reply

Posts: 2675
en oude gsx-en horen oliegekoeld te zijn...
 
V8
Henk-88 30-1-2013 3:13 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7
en oude gsx-en horen oliegekoeld te zijn...



En jij hoort met pensioen te zijn


btw thnx Kenny voor je 874 hotjes


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
Dit is zeker wel een van de (nahjaa, gewoon de mooiste ) brommer die ik ooid heb gezien! Heel netjes gedaan! Ik wil zelf ook al heel lang iets doen met NS1 look, maar of dat er ooid van komt is nog maar de vraag



Thnx
En wat is er van gekomen?

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 26-2-2013 om 3:39 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Henk-88 29-4-2015 0:43 Print reply

Posts: 26703
Is het hier net als met een topic dat lui niet mogen reageren als de laatste post meer dan een jaar geleden is enzo?

 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
crosshooligain 3-12-2015 23:20 Print reply
Posts: 76
hee de foto`s kan je niet openen
wil je ze dr weer op zetten?
 
Henk-88 27-2-2018 1:08 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crosshooligain
hee de foto`s kan je niet openen
wil je ze dr weer op zetten?



Done
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 32 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 30, 31, 32Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved