Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - TSX-racer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 711 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery TSX-racer
Geplaatst door Henk-88 op 3-7-2005 19:50
Hits Deze gallery is 69298 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Suzuki TS50X (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar N.n.b. / Niet opgegeven
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 103 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
het begin [Toon slechts deze afbeelding]
tja [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 8 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Henk-88 30-12-2005 1:15 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koosTSX
[...]



ow hihi jah, ik herrinner me het weer. oftewijl je voorvork steunt op twee lagers




Boven en onder zit een lager maar hij steunt alleen op het onderste lager.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Saknet 30-12-2005 2:03 Print reply

Posts: 10355
ben benieuwd hoe snel je je 50cctje gaat krijgen

nie vergeten dan van die c4 lagers te halen voor alles wat maar met de krukas meedraaid in zon blokje

 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Henk-88 30-12-2005 2:18 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
ben benieuwd hoe snel je je 50cctje gaat krijgen

nie vergeten dan van die c4 lagers te halen voor alles wat maar met de krukas meedraaid in zon blokje



jah ik zal me 'ns verdiepen in die soorten... ik hoop toch dat het tot 15.000rpm nog met de lagers kan die er nu inzitten.. Pim had het blokje n?t volgestopt met nieuwe lagers voordat 'ie 'm aan mij verkocht. 'k Vind het toch te zonde gewoon om die nieuwe lagers eruit te flikkeren.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Saknet 30-12-2005 2:24 Print reply

Posts: 10355
http://www.scooter-f...owthread.php?t=39261
stond nog in me history :p

hoe hoger et nummer hoe beter je et warm moet laten draaien

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 30-12-2005 om 2:26 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Henk-88 30-12-2005 2:36 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
http://www.scooter-f...owthread.php?t=39261
stond nog in me history :p

hoe hoger et nummer hoe beter je et warm moet laten draaien

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 30-12-2005 om 2:26 uur.


ey thanx nuttige shizzle is dat

dit jaar dus nog gewoon met c3; 'k zal Pim ff inboxen of hij nog weet wat 'ie erin gezet heeft


edit: alles c3

Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 31-12-2005 om 12:12 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
renoeius 31-12-2005 17:56 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]


thnx
kontje blijft wat iel en scherp, maar er moet op ??n of andere manier nog een bijpassend verstelbaar reetsteuntje bovenop gefixt worden, dus ietsje dikker gaat 'ie wel worden. Ook je mening dat 'ie wat leeg is tussen tank en kuip deel ik, alhoewel ik ook wel kick op zaken die alleen functionaliteit uitstralen. Dus opvullen zal ik 'm niet. Misschien helpt het om de binnenkant van de kuip matzwart of mat ergdonkerblauw te doen. Maar dat is voor later; eerst maar 'ns zorgen dat 'ie eind januari de weg op kan



anders doe je iets met Ducati style. dan las je nog een buis onder je frame en dan een paar buizen die daar zigzaggend tussen zitten . is ook wel vet

maar het gaat wel de goeie kant op zie ik . komen er ook nog kappen tussen het kontje en je kuip te zitten? wat nu een groot open stuk is? anders is dat zo leeg. normaal zit er nog een veer, maar die heb je daar ook al niet zitten
 
Henk-88 2-1-2006 16:32 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
[...]



anders doe je iets met Ducati style. dan las je nog een buis onder je frame en dan een paar buizen die daar zigzaggend tussen zitten . is ook wel vet

maar het gaat wel de goeie kant op zie ik . komen er ook nog kappen tussen het kontje en je kuip te zitten? wat nu een groot open stuk is? anders is dat zo leeg. normaal zit er nog een veer, maar die heb je daar ook al niet zitten


thnx
het lijkt me juist 't leukste om het zo leeg mogelijk te houden daar
en nee: geen xtra buizen; 't zou best mooi kunnen worden idd, maar alleen voor het optische is het xtra gewicht het me niet waard.

Voor de 'functionele look' doe ik geen kappen; alleen het frame en tank en seat +evt. de voorkuip.

Hoe gaat het met je zijkappen trouwens? Gaat het lukken? En heb jij al een id wat je met je achtervering gaat doen?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Tombrom 2-1-2006 16:55 Print reply

Posts: 15925
ik ga hem zien he 4feb:P
 
mulder 2-1-2006 16:59 Print reply

Posts: 13701
ik wil em ook nog wel x'tje zien
 
Henk-88 2-1-2006 17:12 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
ik ga hem zien he 4feb:P


yep
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Henk-88 2-1-2006 17:14 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
ik wil em ook nog wel x'tje zien


wss als een van de eersten zelfs

zal ik halfsnelgas nemen wat heb jij eigenlijks op de MT
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
mulder 2-1-2006 17:20 Print reply

Posts: 13701
standaard honda maar ik wil zon haakse snelgas van tomaselli, meuk kost alleen 40 euro, kan jij miss wat regelen
 
Henk-88 2-1-2006 17:29 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
standaard honda maar ik wil zon haakse snelgas van tomaselli, meuk kost alleen 40 euro, kan jij miss wat regelen


is dat hetzelfde systeem als van Lusito wat ik op me gele TSX heb?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
mulder 2-1-2006 17:32 Print reply

Posts: 13701
klopt, hoe duur was die ?
 
Henk-88 2-1-2006 18:28 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
klopt, hoe duur was die ?


was setje, heb ik rond de 50 eu voor betaald incl. hendels en hendelhouders en handvatten, en da vond ik al duur. Het was de laatste volgens mij.

ik ga toch informeren naar wat alleen halfsnelgas kost, dus je hoort het wel. Wordt wel ander systeem want deze zuigt enorm
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
renoeius 2-1-2006 22:49 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]


Hoe gaat het met je zijkappen trouwens? Gaat het lukken? En heb jij al een id wat je met je achtervering gaat doen?


met tankkappen bedoel je? dat idee ligt alweer in de prullenbak
de achterveer weet ik ook nog niet. ik wil een keer naar een motorsloop en kijken of ik daar wat kan vinden. ik heb alleen geen idee of er bij mij ergens 1 in de buurt zit . ik ga wel een keer zoeken.
ook moet ik nog nieuwe schijven hebben, want deze zijn niet zo best meer. zit een dikke rand aan de buitenkant van de schijf. ik moet mijn remklauwen er overheen timmeren .

ik kan trouwens voor weinig een Senda vork kopen. USD'tje
is mijn voorvering ook weer beter

Dit bericht is gewijzigd door renoeius op 2-1-2006 om 22:53 uur.
 
Henk-88 2-1-2006 22:57 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
[...]


met tankkappen bedoel je? dat idee ligt alweer in de prullenbak
de achterveer weet ik ook nog niet. ik wil een keer naar een motorsloop en kijken of ik daar wat kan vinden. ik heb alleen geen idee of er bij mij ergens 1 in de buurt zit . ik ga wel een keer zoeken.
ook moet ik nog nieuwe schijven hebben, want deze zijn niet zo best meer. zit een dikke rand aan de buitenkant van de schijf. ik moet mijn remklauwen er overheen timmeren .

ik kan trouwens voor weinig een Senda vork kopen. USD'tje
is mijn voorvering ook weer beter

Dit bericht is gewijzigd door renoeius op 2-1-2006 om 22:53 uur.


Moto-import heeft wel schijven liggen; maarja je moet er dan heen h?


USD= upside down? (en istie dan beter of mooier?)
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
renoeius 2-1-2006 23:00 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]


Moto-import heeft wel schijven liggen; maarja je moet er dan heen h?


USD= upside down? (en istie dan beter of mooier?)


bij Moto-import haal ik niks meer. vind het allemaal te duur voor wat je krijgt. er zijn sommige oudere Honda motors die dezelfde schijven hebben. altans, dezelfde aansluiting.

en usd is idd upside down . maar dat staat zeker een stuk mooier en de vork die ik nu heb, veert niet zo lekker. is ook te slap.
 
Henk-88 2-1-2006 23:06 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
[...]
en usd is idd upside down . maar dat staat zeker een stuk mooier en de vork die ik nu heb, veert niet zo lekker. is ook te slap.


tja je kunt je huidige voorvork natuurlijk wat stugger maken maar als je de pegels over hebt om een usd-voorvork te kopen is dat wel mooier natuurlijk. Hopelijk istie dan ook stugger

Quote:

bij Moto-import haal ik niks meer. vind het allemaal te duur voor wat je krijgt. er zijn sommige oudere Honda motors die dezelfde schijven hebben. altans, dezelfde aansluiting.



keep me posted
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Tombrom 3-1-2006 12:31 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]


wss als een van de eersten zelfs

zal ik halfsnelgas nemen wat heb jij eigenlijks op de MT


bestaat dat dan en ik heb geen id wat ik op me mt heb
 
Henk-88 3-1-2006 12:41 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
[...]


bestaat dat dan en ik heb geen id wat ik op me mt heb



Ik weet ook niet hoe dat allemaal precies heet maar volgens mij kun je ze onderverdelen in drie soorten:

- gewone gashendel (moet je z? ver heen en weer bewegen dat het niet leuk meer is)
- halfsnelgas (kortere slag en nog goed doseerbaar)
- snelgas (erg korte slag; bijna aan/uit-schakelaar)

het maakt allemaal niet uit hoe het heet wat je hebt zolang de slag maar niet groter is dan je met je hand en pols nog gewoon kunt doen en dat je niet op volgas een verstuikte pols krijgt van dat 'ie te ver naar beneden zit

mijn racer heeft met de huidige gashendel een slag van 100 graden en dat is mij v??l te veel
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
renoeius 3-1-2006 12:43 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]



Ik weet ook niet hoe dat allemaal precies heet maar volgens mij kun je ze onderverdelen in drie soorten:

- gewone gashendel (moet je z? ver heen en weer bewegen dat het niet leuk meer is)
- halfsnelgas (kortere slag en nog goed doseerbaar)
- snelgas (erg korte slag; bijna aan/uit-schakelaar)

het maakt allemaal niet uit hoe het heet wat je hebt zolang de slag maar niet groter is dan je met je hand en pols nog gewoon kunt doen en dat je niet op volgas een verstuikte pols krijgt van dat 'ie te ver naar beneden zit

mijn racer heeft met de huidige gashendel een slag van 100 graden en dat is mij v??l te veel


ik heb ook een best grote slag, maar ik pak mijn hendel automatisch gewoon over. anders krijg je idd best kramp in je pols

 
Henk-88 3-1-2006 12:46 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
[...]


ik heb ook een best grote slag, maar ik pak mijn hendel automatisch gewoon over. anders krijg je idd best kramp in je pols




dat wil ik niet meer; ik ben verwend met de gashendel op de gele TSX
Maar dat systeem zuigt er 5x per jaar een gaskabeltje doorheen.

Ik ga dus op zoek naar een alternatief.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Henk-88 4-1-2006 15:58 Print reply

Posts: 26703
Mailtje van Hyperpro binnen:

'Hoi Henk

Dat wat je in ieder geval kan doen is kijken of je veer goed afgesteld
staat met wat je hebt .
zorg dat je 5-10 mm zak hebt op de kont zonder rijder , met rijden moet
je ongeveer 30% zak hebben van de mogelijke veerweg. asl je dat gemeten
hebt weet je ook in hoevere je veer afwijkt van wat het eigenlijk zou
moeten zijn .

tweede hands heb ik niets liggen in die maatvoering .

With kind regards

Peter van den Bogaard'


Het ziet ernaar uit dat ik eerst zelf wat ga prutsen met rubber-opvulringen tussen de windingen van mijn veer. Leidt dat tot nix dan scoor ik wel een andere veer en pas mijn frame er maar op aan.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Toon 4-1-2006 16:03 Print reply

Posts: 1679
Henk wat ga je eig motorisch doen om hem zoveel toeren te laten trekken??
Maar ik vind het een zeer origineel en een dik ubergeil project doe zo verder!!
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 8 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved