Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - TSX-racer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 820 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery TSX-racer
Geplaatst door Henk-88 op 3-7-2005 19:50
Hits Deze gallery is 69170 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Suzuki TS50X (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar N.n.b. / Niet opgegeven
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 103 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
het begin [Toon slechts deze afbeelding]
tja [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 13 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Tombrom 9-5-2006 15:02 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]



(hoest metje mbtje dan hea)

[...]


ik rijd toch al

over 1 of 2 maanden zit de kuip er helemaal op en is de snelheid wat hoger zodat ik niet gelijk teveel verwachtingen wek. Ik ga niet eerst werk doen aan een uitlaat die toch weer er af gaat om tijdelijk met een schaap in wolfskleren rond te blitsen.

ben even anti-deukinuitlaatgangster


Enneuh: die bovenkuip is er alleen maar alvast opgezet om over een koplamp te kunnen beschikkuh.

Enneuh2: die luchtfilterfles gaat wel werken denx

Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 9-5-2006 om 14:55 uur.


wil daar wel pic van zien

 
Henk-88 9-5-2006 15:04 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Splendid
[...]





Ik wil geen schaap in wolfskleren; ?n ik houd niet van overbodig werk.

en smaak heb ik ??k al niet

over twee maanden gaat 'ie iig harder dan 70 dus dat past beter bij zo'n snelle kuip.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Tombrom 9-5-2006 15:05 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]



Ik wil geen schaap in wolfskleren; ?n ik houd niet van overbodig werk.

en smaak heb ik ??k al niet

over twee maanden gaat 'ie iig harder dan 70 dus dat past beter bij zo'n snelle kuip.


spuit je achterkantje leuk wit of plamuur hem alleen zodat ie wit is is mooier
 
Splendid 9-5-2006 15:08 Print reply

Posts: 8421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]



Ik wil geen schaap in wolfskleren; ?n ik houd niet van overbodig werk.

en smaak heb ik ??k al niet

over twee maanden gaat 'ie iig harder dan 70 dus dat past beter bij zo'n snelle kuip.


pff



Dit bericht is gewijzigd door Splendid op 9-5-2006 om 15:09 uur.
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
OmafietS 9-5-2006 15:15 Print reply

Posts: 7472
geinig voor weinig
 
Henk-88 9-5-2006 15:18 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
[...]


wil daar wel pic van zien



Drie gaten van 20mm achterin en in de fles (ter hoogte van de tie-wrap) zitten twee lagen afzuigkapfilter met wat sinaasappelracegaas. Inmiddels ??n gat afgeplakt zonder noemenswaardige effecten. Na afstelling carb ga ik mij weer wat verder over het filter buigen.






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
[...]


spuit je achterkantje leuk wit of plamuur hem alleen zodat ie wit is is mooier


komt vanzelf natuurlijk


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Splendid
[...]


pff



Dit bericht is gewijzigd door Splendid op 9-5-2006 om 15:09 uur.




Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 9-5-2006 om 15:24 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Henk-88 9-5-2006 15:20 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: OmafietS
geinig voor weinig



jij snapt 'm

tot nu toe nog geen 500 eu
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Henk-88 3-6-2006 16:16 Print reply

Posts: 26703
Rene je band is binnen mooi ingepakt idd maar was uiteindelijk in anderhalve minuut uitgepakt toch
Nu kan ik veilig naar de Sontweg (technische afdeling v/d politie Groningen) om te kijken hoe ze over de veerconstructie e.d. denken. Altijd handig om aan te refereren als ze 't dan wel oké vinden. Scheelt een hoop gezeik.




en toch nog ff een miniscule update hier: racer met x1361x uitlaat





Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 19-6-2006 om 21:47 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 8-2-2007 om 3:28 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
oenoehoofd 10-6-2006 16:42 Print reply

Posts: 17851
mischien ist idee om een GPR '05 achterlichtje in de tsx de bouwen? die heeft er wel wat van weg..



Dit bericht is gewijzigd door gsmgast op 10-6-2006 om 16:45 uur.
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
Henk-88 10-6-2006 17:11 Print reply

Posts: 26703
Zo te zien dan schuift 'ie er in een keer in

Steel er een voor mij ok?

je hebt toch ook al z'n knipperlichtje gejat btw

Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 10-6-2006 om 21:32 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Henk-88 19-6-2006 21:15 Print reply

Posts: 26703


Little update:
Het race-uitlaatje is binnen en ik zeg het eerlijk: ik heb er geen hoge verwachtingen van. Voorbocht van de Proma80-onderlangs, het middendeel volgens Overmarsformule en tailpipe/stinger (hoe heet zo'n ding ) van een stukje van het onvolprezen en prima te verlassen staal leverend NS1-frame. Volgens Overmars is deze uitlaat berekend voor ong. 12.000 - 15.000 rpm.
Verder heb ik DOT4-remvloeistof binnen en de rubbertjes van de reservoirs (die door de groene LHM-vloeistof zo ernstig waren uitgezet en vervormd en na weken weken in de DOT4 weer enigszins tot rust en hun oorspronkelijke vorm zijn gekomen). Even de remmerij weer doorspoelen en dan kijken of er weer remdruk is.
Het kontje gaat nog wel ff duren maar het gaat wel lukken.





allus hout



Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 22-6-2006 om 3:00 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
mulder 19-6-2006 21:17 Print reply

Posts: 13701
zon expansie @ 50cc?
wtf

one valt mee

Dit bericht is gewijzigd door mulder op 19-6-2006 om 21:33 uur.
 
Sypie_Honda 19-6-2006 21:19 Print reply

Posts: 13830
heeu Henk!

mooi ding man!

vet veer systeem btw
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Henk-88 19-6-2006 21:25 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
zon expansie @ 50cc?
wtf




Hij is echt te klein gewoon


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
heeu Henk!

mooi ding man!

vet veer systeem btw



Thnx

Heb je weer internet??
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Sypie_Honda 19-6-2006 21:26 Print reply

Posts: 13830
jah zo ineens doet hij het weer, soms wel soms niet...


 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Henk-88 29-6-2006 14:47 Print reply

Posts: 26703
Eergisteren ging de dremel door de inlaatpoort en er kan nu een 21mm carb achter; er zijn lui die zeggen dat dat teveel van het goede is op een 50cc.







Zie ik daar het begin van golfbalkuiltjes??
Of gaat het nog glad worden??



De uitlaatpoort is inmiddels ook wat onder handen genomen en een paar mm hoger.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Tombrom 29-6-2006 15:12 Print reply

Posts: 15925
wrom zitt de ts tank er weer op
 
Henk-88 29-6-2006 15:20 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
wrom zitt de ts tank er weer op


De NS1-tank is er niet mee af geweest kerel en zit er nog steeds op
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
BIET 29-6-2006 15:26 Print reply

Posts: 22355
Ah kijk, cola fles filter, sgijnt optimaal te zijn, wa heb je er nou eig aan gaten in zitten?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Henk-88 29-6-2006 16:02 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Ah kijk, cola fles filter, sgijnt optimaal te zijn, wa heb je er nou eig aan gaten in zitten?




Drie gaten van ong. 20mm doorsnede voor gebruik bij 20mm carb.
Bij de Mik16 plak ik één gat af dan.
Het werkt nog niet optimaal, maar op 2stroke-tuning heb ik wel weer wat ideeën opgedaan die er cker in verwerkt gaan worden. Als ik ooit over de 100 km/h ga dan overweeg ik iets in de richting van 'ram-air' erbij.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Henk-88 17-7-2006 18:58 Print reply

Posts: 26703
De charmo50 is bijgevijld en gisteren geïnstalleerd.
Inlaatdoorsnede is nu iets ruimer dan 20mm, inlaatpoorten vervroegd; Spoelkanaalschotje wat gestroomlijnder gemaakt en uitlaatpoort vervroegd.
Hoogtoeriger geworden dus.

Gisteren met de Mik-16mm liep het niet zo, daarna met de Mik-20mm ging het al beter. Tot en met de 4e versnelling trekt 'ie lkkr maar bij 12.000 rpm stopt alles ineens

strax nog ff kleinere sproeier proberen..
daarna andere uitlaat proberen
daarna informeren of de ontsteking vroeger moet en tot hoeveel rpm de TSX-ontsteking bruikbaar is..

Tot zover..


 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
daanmtx 17-7-2006 19:15 Print reply

Posts: 3759
Die kuip is DIK! Komt die er nog onder?


 
Honda VFR400R
Henk-88 18-7-2006 13:57 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
Die kuip is DIK! Komt die er nog onder?





Yep


De 'kleinere' (120) sproeier lijkt groter te zijn dan de grotere (130).. Hij rijdt er beroerder op iig.

De Dellorto PHBG21 gaat er op, het doek valt voor de Mik20.


Toch nog ff melden voor de eerlijkheid: Met een qua timing en poorten onaangepaste (alleen het schotje in het spoelkanaal wat aangescherpt en de zuiger onderaan wat bijgevijld) charmo50 is de 90 km/h (digiteller) gehaald. Met de volgende set-up:
charmo 50
Mikuni 16
x1361x -uitlaat
luchtfilterfles

Er zat nog meer snelheid in de onbewerkte charmo maar dat eruitpeuteren vonden we teveel moeite omdat we verder gaan met een getunede charmo50.
De 90 heb ik met de getunede charmo50 nog bij lange na niet gehaald, eerst maar weer afstellen en proberen en afstellen..


edit: De ori tsx-ontsteking gaat tot 15.000 rpm prima. De klinkjes van het vliegwiel kunnen bij die toerentallen dan wèl losschieten hoorde ik gisteren... imagine
Voor elke rit de klinkjes checken dus en dan maar hopen dat het vliegwiel op z'n plek blijft.


Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 18-7-2006 om 14:52 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Moped Macho 18-7-2006 14:32 Print reply

Posts: 2037
Hihi, lijkt me minder fijn
Ziet er netjes uit he

Dit bericht is gewijzigd door Moped Macho op 18-7-2006 om 14:34 uur.
 
Boerenkool om half 10.
S1lv3r 18-7-2006 14:52 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]



edit: De ori tsx-ontsteking gaat tot 15.000 rpm prima. De klinkjes van het vliegwiel kunnen bij die toerentallen dan wèl losschieten hoorde ik gisteren... imagine
Voor elke rit de klinkjes checken dus en dan maar hopen dat het vliegwiel op z'n plek blijft.


Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 18-7-2006 om 14:22 uur.


HPI niet iets voor jou?
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 13 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved