ikkejw |
24-1-2011 23:18 |
Posts: 9886 |
bestond deze faq niet al?
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Floris-tsx |
24-1-2011 23:19 |
Posts: 3225 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
bestond deze faq niet al?
Kwam ik ook pas later achter. Blijkbaar toch goedgekeurd. En deze is misschien iets duidelijker?
|
|
Iedereen kan professioneel worden |
|
Paul de Salmiakbal |
24-1-2011 23:29 |
Posts: 5285 |
Ook mogelijk op ontsteking met contactpunten of niet?
|
|
|
|
Floris-tsx |
24-1-2011 23:38 |
Posts: 3225 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
Ook mogelijk op ontsteking met contactpunten of niet?
Lijkt me wel. Als je de kabel uit de contactpunten pakt. Probeer het eens zou ik zeggen. Geef het veel kans..
|
|
Iedereen kan professioneel worden |
|
_3s_ |
24-1-2011 23:48 |
Posts: 899 |
Waarom heeft deze FAQ opeens geen naam meer
Edit, nu weer wel
Dit bericht is gewijzigd door _3s_ op 24-1-2011 om 23:48 uur.
|
|
Jeuj TSW erbij! =D |
|
Floris-tsx |
24-1-2011 23:49 |
Posts: 3225 |
|
|
Iedereen kan professioneel worden |
|
StineZ |
26-1-2011 14:53 |
Posts: 571 |
Hij heeft geen naam nu hoor, wel nice maar wat is er anders aan een TSX dan bijvoorbeeld een dt50mx? qua ontsteking oid
EDIT:Nu weer wel huh
Dit bericht is gewijzigd door hackomatic op 26-1-2011 om 14:54 uur.
|
|
Turbokit |
|
Floris-tsx |
1-2-2011 19:36 |
Posts: 3225 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hackomatic
Hij heeft geen naam nu hoor, wel nice maar wat is er anders aan een TSX dan bijvoorbeeld een dt50mx? qua ontsteking oid
EDIT:Nu weer wel huh
Dit bericht is gewijzigd door hackomatic op 26-1-2011 om 14:54 uur.
Weet ik niet. Ik heb alleen ervaring met TSX ontstekingen. Denk dat bij je dt50mx (contactpunten ? zie bovenstaand en vraag Paul of hij inmiddels iets geprobeerd heeft)
ook moet lukken.
Dan moet je de draad uit je contactpunt pakken wss.
|
|
Iedereen kan professioneel worden |
|
mxbeunking |
7-4-2011 21:23 |
Posts: 2305 |
maak je zo je ontsteking in je blok niet kapot dan ofzo????
een storing veroorzaken heb ik geen goeie ervaaringen mee
|
|
Draaiwerk nodig? = PB |
|
Floris-tsx |
7-4-2011 21:24 |
Posts: 3225 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: piet van der voort
maak je zo je ontsteking in je blok niet kapot dan ofzo????
een storing veroorzaken heb ik geen goeie ervaaringen mee
dan moet je het niet doen.
ik ben empirisch ingesteld namelijk.
|
|
Iedereen kan professioneel worden |
|
mxbeunking |
7-4-2011 21:26 |
Posts: 2305 |
|
|
Draaiwerk nodig? = PB |
|
Floris-tsx |
7-4-2011 21:27 |
Posts: 3225 |
|
|
Iedereen kan professioneel worden |
|
Aprilia RX 50 2003 |
7-5-2011 18:12 |
Posts: 6717 |
wat behaal je ong als toerenverschil? ik wil zo'n 3000 rpm lager
|
|
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB. |
|
Floris-tsx |
17-5-2011 0:37 |
Posts: 3225 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
wat behaal je ong als toerenverschil? ik wil zo'n 3000 rpm lager
normaal loopt mijne het mooist bij zo'n 8krpm.
met die begrenzer kom ik tot de 4-5k
|
|
Iedereen kan professioneel worden |
|
Custompuch |
28-9-2011 22:26 |
Posts: 290 |
Een eurobegrenzer werkt gewoon op een tsx.
ik heb een orginele tsx ontsteking, dus ook met de bobine en cdi in 1.
voor mensen die meer willen weten, pb maar.
|
|
|
|
Floris-tsx |
28-9-2011 22:30 |
Posts: 3225 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Custompuch
Een eurobegrenzer werkt gewoon op een tsx.
ik heb een orginele tsx ontsteking, dus ook met de bobine en cdi in 1.
voor mensen die meer willen weten, pb maar.
Op de site van eurobegrenzer staat van niet. en dit is een stukkie goedkoper
Dit bericht is gewijzigd door Floris-tsx op 28-9-2011 om 22:31 uur.
|
|
Iedereen kan professioneel worden |
|
ikkejw |
29-9-2011 1:04 |
Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Floris-tsx
[...]
Op de site van eurobegrenzer staat van niet. en dit is een stukkie goedkoper
Dit bericht is gewijzigd door Floris-tsx op 28-9-2011 om 22:31 uur.
eurobegrenzer is ook gewoon een elco + schakelaar en een stukje krimpkous eromheen... met 1000% winstmarge
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
29-9-2011 1:24 |
Posts: 9841 |
makkelijk is ook als je gewoon de rood/zwarte draad bij je stuur pakt, die gebruikt wordt om te onderbreken. Iets herinnert me dat ie daar ergens makkelijk af te tappen is. Of het komt omdat ik mijn elco IN mn stuurbuis had zitten en de schakelaar aan het eind onder mijn handvat.
Fucking geniaal, maar dat ga ik jullie niet vertellen.
|
|
Too cool for school! |
|
Custompuch |
29-9-2011 13:12 |
Posts: 290 |
idd, op de site staat van niet, ik ben nu de 2e klant die het wel is gelukt
gwn 1 kabel naar je zwart rode cdi draad, en 1 naar je massa, klaar.
|
|
|
|
roelvvv |
20-3-2014 13:57 |
Posts: 52 |
Valt dit niet erg op bij de rollerbank dan? Ik hoorde er eentje die trok snoeihard op naar 45 en daar bleef die in zijn 5 bij hangen..
|
|
|
|